Just like it used to be.

Idag har varit en superduperdag!! Efter skolan (som slutade 12, hurray!) så tänkte jag fara hem med ett-bussen. Men sen så var Hanna och Gustav (som är hemma från Norge) på stan och då hängde jag med dom till kl 15.30. Jag vill ha tillbaka Mu3!!! Gud vad vi var bra!
Vi gick och fikade, jag åt en kladdkaka som var awesome! Och när vi sitter där och fikar, gissa vem som kommer in och ska också fika exakt vid bordet bakom oss?!! ANJA PÄRSON. Galet coolt!! Jag har träffat henne förut och har hennes autograf på min slalomhjälm och allt, men ändå!
Hemskt dålig bild... MEN, där bakom Hanna ser man någonting sticka fram, DET är Anja Pärson! :D Hon var typ bara 30cm ifrån oss!! galet!
Jag tycker ni kan sitta och lyssna och se på dessa och njuuuta! Grymt bra :)
Nu ska jag snart se idol. Hare bra!
Hejs!

Kommentarer
Postat av: becca

Jättefin bloggdesign!! :D



Jaa jag vill också vara Nala (om jag inte var mig själv) :D



:D :D :D Hoppas allt e bra med dig :)

2010-09-26 @ 01:46:51
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet, den är bäst!! Fast dock så finns inte allt med, men den kostade bara 20 kr såatt:)

2010-09-26 @ 14:57:24
URL: http://foberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0