Icebug

Woho! Jag har fått nya icebugs, för helt gratis! Jag är glad. Fast jag fick lämna tillbaka mina gamla som hade tappat 17st dobbar på en säsong. Värt byte iaf :)

 

Nu sitter jag på biblioteket och "pluggar" och väntar på bussen. Bakom mig sitter nån läskig gubbe som bara sitter och tittar på mig!! Han gör ingenting utan bara har händerna knäppta som om han skulle be och sen så glor han. Läskigt värre!! Vill byta plats... men det fanns ingen annan stans att sitta!

*Jag*---------------------------*Läskig kille bakom mig*-----------------------

Nu ska jag fortsätta plugga ursprung, fäste och funktion för alla muskler :)

Hejs!!

 

 


Kommentarer
Postat av: becca

Gu vilken läskig snubbe!!



Haha vadå "vilken är din dolmio-dag"?? :D hhahaha

2010-09-28 @ 16:32:30
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: sannae

HAHAHAHAHHAHA du skulle satt dig brevid han ;)

2010-09-28 @ 21:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0