Hej kompis!

Idag fick jag hem min nya almanacka i brevlådan. Den sötaste saken i världen! Nästan... Den är bestäld på personligalmanacka.se där man får skapa sin egen. Inte nog med att det var hur roligt som helst att skapa den (man får välja vilka saker som ska vara i den, designa framsidan, gummisnodden osv...) så vart den skitsnygg också!!
Jag fick ett fint litet meddelande på mitt paket :D Glad vart jag!
Och så ser den ut :D
Första-sidan
En vanlig vecka, Varje dag har en liten ruta där det står "dagens träning" och sen finns det veckans att göra, plats för anteckningar osv.
I slutet valde jag 16 sidor målarbok :) Om man har tråkigt nån gång ;)
"Nu måste jag verkligen skärpa mig, fokusera och lyssna ordentligt. Inte sitta och kladda och låtsas att jag noga antecknar... Jag är ju faktiskt SMART, inte lat... eller?" Haha :D
Fin va!? :D Den här kostade 229kr med frakt. Jag tycker det är värt det. Dom flesta snygga från en vanlig affär kostar ju 170 typ. Så nu äre bara 50kr extra så blev den jättebra!! :D
Hittade även ett par skor, likadana som hon tjejen på bilden hade, fast ett par blommiga. Jag gillar dom.
200kr Skohuset. Värt
Dom är ännu sötare på foten :)
Nu ska jag se en film om Bålen. Hejs!! 

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hihi jo dina skor är riktigt coola :D

2010-09-25 @ 19:31:47
Postat av: becca

Heej! GUU VAD FIN DIN BLOGG ÂR!! Jättefindesign!

Och coola naglar

och fint nagellack :)

2010-09-25 @ 22:46:35
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0