ÖRONT

Borta bra men hemma bäst :)
Budapest var awesome!
Vi åkte från Umeå till Arlanda och sen till Budapest, Ungern. Jag har något fel i mitt huvud. Varje gång vi ska landa så fick jag på en gång skeeta-ont i mina öron. Och trycket i huvudet blev extremt. Det gjorde så ont att jag bara ville slita av mina öron från huvudet. Har fortfarande lite ont. Konstigt värre!!
Mormor = reseledaren :D
Brevid vårat hotell låg en stor arena, och gissa vem som hade konsert just när vi var där! Katy Perry, så nu har vi hört henne live också :)
Vi har åkt kanske VÄRLDENS LÄNGSTA rulltrappor ;)
Donau
Slottet som var likt Hogwarts :)
Söta små gubbar som var jätteduktiga!!
Vi var även inne i en underjordisk laburint. Det var jätteläskigt och det droppade från taket och allt var som nere under jorden i grävda gångar. Jättestort var det också!!
Mitt nere under jorden så fanns det en vin-fontän, och mormor smakade :P
Elina och hennes pinocchio-glass.
Jag har även shoppat en massa, t ex den hära parfymen som luktar kakor, gott!! :) i påsen fick man även med små godisar och små schampo-prover i present. Det var gulligt :)
En jättebra helg!! :) Tack vare min roliga släkt så var Budapest var awesome :)
Hejs!

Kommentarer
Postat av: becca

ÅÅh låter som att du har haft det awesome i Budapest gumman! :D Du kanske träffade min släkt (eftersom morfar är från Ungern ;) )

Värsta lilla mysiga staden Budapest verkar vara!

2010-10-04 @ 22:14:51
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0