Lek med maten


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv:

Herregud.....kan inte fatta det. Har vart bombsäker på att den skulle vara veckan efter hela tiden och vart så sjukt "ledsen" för vi skulle till London veckan innan och jag skulle missa det..... att få vara med där har vart min dröm så SJUKT länge... vet att JK brukar vara med, sitter och kollar på det online när det vart livesänt innan..... GAAh dör :D Har vart HP-nörd i ca 12 år eller nåt sånt så jag kan inte fatta det här....iiih :D Har du varit i London innan? Min första gång :P Några tips? Typ vart man kan köpa HP stuffs osv? :)

2010-10-28 @ 22:15:09
URL: http://pfauz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh gud vad fuskigt!! Har för mig att det var den premiären som min kompis från Skottland vad på och jag var så sjuuuuukt avundsjuk! Jag kommer vara uppe i varv jag med, kommer bli helt tokig tror jag! :)



Haha jag samlar på ALLT med HP så hittar jag leksaker som är i bra storlek att ta med hem så ska jag minsann köpa dom med hihi :D



Kings Cross ska jag absolut till, det är redan inplanerat för min del iaf :) Har hört om såna Harry Potter guider men tror nog man kan hitta en del själv isåfall... hade velat åka till Oxford University och kolla lite där med men tror inte vi kommer hinna det :(



Okej, sån våffla låter ju jättegod, ska absolut prova om jag ser!



Haha det du säger att folk inte brukar förstå sig på dig... jag är i exakt samma sits.. Min pojkvän frågade mig varför jag blev så överlycklig när jag såg att det var den 11e... o jag bara....HALLÅ?! Även om det är böckerna jag egentligen verkligen älskar så är det liksom... HARRY POTTER. Då älskar jag ju allt med HP = kändisarna också!! Åh längtar verkligen ihjäl mig, november kommer bli bäst! :D



Har du nåt tips på hur man tar sig dit? Vi ska hälsa på en kompis som pluggar på Kingston University och bo däromkring med... Om du har koll på undergrounds eller bussar eller nåt kanske till Leceister square :)

2010-10-29 @ 09:51:05
URL: http://pfauz.blogg.se/
Postat av: becca

NAaww sötaste maten! :D :]

(Men du har råkat vänt "N" i Sanna bakochfram :D hihih. Tyckte det såg annorlundA ut med N:et men tog mig typ 5 min att förstå varför. haha)



2010-10-29 @ 19:23:47
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Haha oj :D Har med en pärm med maaaassa utklipp :D Har inte sparat på senaste tiden för har inte haft tid riktigt, men kanske ska börja igen :D Undrar hur många grejer jag har.. kanske skulle göra en lista jag med haha. Har iaf böckerna på både engelska tyska och svenska hihi :)



Hahah oj 11 sidor uppsats! Inte illa! Jag har också skrivit massa småuppsatser och arbeten i skolan haha, ska skriva något som heter Extended essay nu om "Harry Potter and the influence of mythology" och det ska faktiskt bli riktigt kul att komma igång med! (En uppsats på ca 3000 ord)Tror mina lärare fattat nu att jag är rätt galen i det! Fast håller med, en hel del som inte fattar hur underbart och hur stort det är!



Tror nog vi hittar till Leicster square.. Finns ju säkert folk att fråga och sen ska jag försöka skaffa någon sån turistkarta haha :) Det är verkligen helt galet stort när man sitter o kollar lite på Google maps.. Känns som om jag inte kommer hitta något alls :O Men det gör man ju nog :P



Jag minns inte exakt när vi kommer fram, mellan 13-15 har jag för mig.. När ska ni dit? Vi kanske råkar stöta på varandra eller nåt haha :) Haha ooooh my jag ska minsann stå längst fram även om vi kommer sent! :O Något och några SKA jag iallafall se :) Har ju sett på livesändningarna hur mycket folk det är... galet verkligen.



Ska ni bo på hotell eller vart ska ni bo? :)



2010-10-30 @ 13:29:08
URL: http://pfauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0