kolla coolt!!!

Skitcoola bilder man kan ta med mac! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har inte kunnat svara på ett tag för jag var iväg i Tyskland ett par dagar nu ju så :)



Men tack att du sa när det börjar! :D Vi kommer till Heathrow ca 11.45, sen ska vi ta oss till Kingston som tar typ en timme sa min kompis o sen ska vi väl bege oss till Leceister square så fort vi kan!



Häftigt att läsa böckerna på spanska:) Var det inte svårt? Eller du kanske kan spanska?



Nej vad kul o få skaka hand med honom!! åh jag längtar så sjukt mycket!! Min kompis som vi ska hälsa på berättade igår när jag pratade med henne att i tisdags hade hon vart på konsert med One Night Only... och Emma Watson stod rakt framför dem...så coolt!!! :D Önskar jag med hade vart där då :O Och klart man måste trängas!! Har man kommit så långt och ska få vara med om sin dröm så kan man ju inte stå där bak :D Vi kanske ses där, även fast det lär vara gaaaalet mycket folk haha ^^



Hehe okej, men skönt att bo hos en kompis, blir ju så mycket billigare :)

2010-11-05 @ 10:52:48
URL: http://pfauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0