Harry Potter

Jag har sett Harry Potter and the deathly Hallows!!!! :D Jag är världens lyckligaste, Harry Potter är såååå bra!!!! Och så har jag hunnit med att vara i London och träffat världens bästa Rebecca och sett nästan alla kändisar gå på röda mattan! GALET!!
Kom nyss hem från den svenska premiären (som är två dagar tidigare än resten av världen ;) mohahha!!) och filmen var väldigt bra, jag ville inte gå ur från salongen!!! Ville inte att filmen skulle ta slut :( Nu äre bara att vänta till Juli.
Mer bilder från London kommer sen kanske, annars kolla in på www.rebeccamedcc.webblogg.se
Dom brevid mig (han med kameran till vänster) var jätteavundsjuka på mitt Iphoneskal :D
HARRY POTTER

Kommentarer
Postat av: Unni

sv; haha yay! :D jag ska se den ikväll :) såg att du såg den kl 3 ;)

2010-11-17 @ 19:14:50
URL: http://unnif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0