Harry Potter and the deathly hallows part 1

Gissa vilka som har biljetter till premiären?!!?!
Jag, Johan, Jonas, Isak, Andreas, Christoffer... ifall ni kan kl 15.00 den 17 November. Annars får ni avboka allt annat!! :) Nu har vi dom bästa platserna! :D

Jag och Johan var på Bio och såg Saw 3D, det är den hemskaste mest fruktansvärda film jag någonsin sett!! Se den aldrig! Eller jo, ifall ni gillar blod, avslita och avsågade kroppsdelar och brutala dödssätt! Nu längtar jag efter en bra film att se på bio. HARRY POTTER. och sen är det roligt att vi i sverige får se filmen två dagar före alla andra i hela världen!!! Jag fattar inte varför, men najs äre iaf!! :D
Hejs!!

Kommentarer
Postat av: becca

Meeeeeh!! Varfor far ni se det tva dagar tidigare an resten av varlden! Haha borde vara olagligt!! ;D Men jag lar ju kunna ga in pa mina lunchbreak pa Odeon och se den hela tiden!! Mohahahaha

2010-11-06 @ 17:55:28
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0