Sankta luciiia

Var i tegskyrkan och såg TCs luciatåg, där min lillasyster var med. Det var väldigt fint och modernt. Med värsta kompet bakom varje låt. Coolt.
Sedan så träffade jag en liten flicka som gick andra året på Midgård nu, och hon sa att hon gillade våran I have a confession jättemycket! :D Att hon rös genom hela föreställningen och att den var väldigt mäktig :) De ni!
Nu ska jag plugga :)
Har "fångarna-på-fortet-tentan" på måndag. Det finns åtta rum och man har 5 minuter på sig att klara rummen. Man går in i ett rum och man får läsa på en lapp vad man ska göra, t ex "massera ryggen". Sen ska man klara det och när man är klar får man gå in i nästa rum osv.
Läskigt!!
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh va mysigt med luciatåg!! :)



Haha fångarna på fortet tentan lät värsta kul! Jag vill också vara med!

2010-12-14 @ 20:26:13
Postat av: becca

Det var jag som skrev. Haha. ooops.

2010-12-14 @ 20:27:52
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: s

lycka till på tentan, så ses vi den 21 ;)

2010-12-15 @ 08:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0