!!!!

Nu har sanna hjälpt mig med matten, jag har ju matte nationella imorgon i mattebajsB hoppas jag klarar det nu efter all hjälp!! Nu ska jag bara försöka lista ut hur stinas grafminiräknare fungerar, så att jag kan andvända mig utav den imorgon. Längtar så sjuktligt mycket tills matten är över och jag aldrig behöver göra ett enda tal igen ( förens sen när jag måste göra om kursen på konvux efersom jag troligt viss inte kommer att klara provet imorgon, fast nu ska jag inte vara negativ) Jag ska helt enkelt gå till skrivsalen imogon och göra mitt bästa och se vad som händer och sker.

 

ÅHH längtar tillbaka till london när jag ser denna bild!! hahha när vi var där så hade vi jätte lite batteri på kameran, så vi frågade en tjej om hon kunnde ta en bild på oss och hon sa ja. Sedan när vi kollade på kortet så upptäckte vi att hon har missat big ben WTF vem gör så?? hahha aja här har ni i alla fall mig och sannapanna utan för big ben!!

Nu tänkte jag skriva tack och hej leverpastej men det fick jag inte för sanna för att det var "hennes grej" ( som att lixsom) så det får bli ett tråkigt hej då

sanna


Kommentarer
Postat av: F

HAHAHAHAHHA

2010-12-09 @ 19:26:38
Postat av: F

fail på hög nivå med bilden.. men den var fin i alla fall!! :D

2010-12-09 @ 19:27:01
Postat av: becca

Haha lilla Sanna E.

:D Gulligt inlägg!



Sanna R, uppdatera lite mer du också. Vill veta vad som händer i ditt liv lilla vän :D

2010-12-10 @ 12:11:08
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0