You remain in my heart

One Tree Hill gjorde och kommer alltid att göra mina söndagar! Utan Oth så är dom inte riktigt completa. Jag tycker så synd om alla. Det var inget glatt avsnitt direkt. Fast Jamie blir man bara huur glad som helst att se. Han är såå söt.

Nu har jag typ letat i flera dagar, vill visa en sjukt duktig människa. Men finns bara dåliga kvalitetsfilmer på youtube, och tycker inte att hon har dom bästa av hennes låtar uppe på Myspace. Men iaf, The butterbeer experience. Sjukt duktig och låtarna är såå fina eller roliga. (Ni borde nog vara ett HPfan för att gilla det, eller iaf för att förstå texterna) Men har hittat en video där man iaf hör vad hon sjunger. Se och hör!



Låten heter Ode to Everyone who died in Harry Potter and the Deathly Hallows. Finfin. Men ni borde lyssna på Fall for me, On Thestrals Wings, For you, Merope's song, A mandrake's Lament, Greater Good, It sucks, Accio Hot Guy... och många fler! Ni hittar henne på http://www.myspace.com/thebutterbeerexperience

Om någon har lust att vara jättesnäll med mig och känner att den har ett överflöd på pengar så kan den gärna få köpa albumet Non-alcoholic av The Butterbeer Experience till mig ;] Oj vad jag vill ha det! Haha


Känns som om jag inte har koll på vad jag borde göra för skolarbeten. Hoppas det inte är något jag har glömmt. Eller något över huvud taget ^^

Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

Jag tror ärligt att vi inte har ngt faktiskt! Jag kommer inte till skolan idag heller, kände inte för LMS i det här tillståndet... hoppas det går bra för er på sceniska och på NuKo:n!

2009-09-14 @ 07:31:48
URL: http://bullshitboy.blogg.se/
Postat av: F

Låter spännande det där med att fara dit det är billigast.. Men för att det är typ den coolaste staden som finns med allt kulturellt och sånt :D jag SKA dit någon gång, vet ej när.

Hoppas att du fattade att jag var oseriös, klart jag inte ska följa er :) eran resa!!!!

2009-09-14 @ 19:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0