Nicest Thing

Sprint och Natt DM idag och inatt. Det var kul, har ändå taggat dessa tävlingar länge nu och dom gick rätt så bra så det var skönt, gjorde lite bommar men blev ändå DM mästare i Natt ;]
Bara en stor tävling kvar nu för mig (om man inte räknar med klubbmästerskapet nästa helg ^^) Daladubbeln. Där ska jag springa 12,5 km vilket ska bli oerhört interessant. Haha.

Mellan sprinten och natten for jag, Johan, Jonas och Isak och åt tacobuffee på Balder, det var gott. Kanske inte den bästa maten att springa på sedan men ärsh :D








-vår 08

Oskar kallar oss posarnörds, jag håller inte med!

Harry potter är bäst, Abrazos ^^

Kommentarer
Postat av: sanna

hahah asså gud va snygga tjejer!! lycka till nästa helg

2009-09-27 @ 08:50:28
Postat av: Krille

Grattis! :D

2009-09-27 @ 14:43:04
Postat av: F

Grattiiiis :D

2009-09-27 @ 16:26:52
Postat av: hm

är det där mitt halsband?

2009-10-03 @ 13:03:34
Postat av: Rebecca

Såå himla duktig du är Sanna! Du är min lilla stjärna :] !



Snygga bilder också! :) :)



Fredagen var asnajs. Åå jaha juste, Ta i trä. Du var bäst på Cluedo! haha, men vi andra kunde ju inte reglerna jueeee XD hahaah jag ska ha RevanscH!!

Åh jag blir så glad av att kolla på bilderna från spelkvällen i fredags, Ni är så snygga! Aaaaaasunderbara <3 hihi mina fina vännor :)

2009-10-05 @ 22:57:24
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: becca

Ja mineralsmink är riktigt bra :D! Bra ösnkning

2009-10-09 @ 12:33:40
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Astrologi heter det som man förutspår framtiden med. Det vill jag också läsa. Astronomi är lite mer om de olika stjärnorna och sånt :) Hahah det var det första vi fick lära oss i kursen "inte blanda ihop astronomi med astrologi" haha sak sammaa :D



sminket fungerar bra tror jag :P haha

2009-10-09 @ 19:58:46
Postat av: rebecca

// Rebecca

2009-10-09 @ 19:59:39
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0