This is it. Blink and you'll miss it.

Började dagen med att kl nio åka till Rebecca, där var det fördelsedagsfirande och tårtkalas! Mumma! Sen bar det av till stan där Hanna och Jennifer var modeller för snygga glasögon och uggs. Pics här!


Supersnyggajennifer!

+ supercoola Hanna

Smile :)



Det riktigt lyser om Jennifer!





Hanna :)




Ni var så duktiga så!

Sen vart det middag hos Hanna K med Sanna och Siri, det var muy simpatico! Och sen så gick vi till östteg där NÄSTAN hela 9mu var sammlad igen, kulkul! Sanna fick allergibesvär vilket var mindre roligt, men då åkte vi i alla fall hem. Nu ska jag sova! Gonatt!

"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."
- Hermione Granger, Harry Potter and the Order of the Phoenix

Abrazos



Kommentarer
Postat av: Elina

sv; haha ja, det var mig du fick den av! ;) Jag såg att du såg lite förvirrad ut där ett tag, men ta't lugge, he va jag! hihi

2009-10-11 @ 00:44:16
URL: http://elinawikberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0