Long time ago

Jag lär mig massor i skolan medans jag inte uppdaterar här! :) Det är mer än två veckor sedan jag bloggade. Inte okej!
Förra helgen så bar det av till Dalarna, Falun, och till Daladubbeln som det heter. En orienteringstävling! Här är bilder!
Det var allt annat än varmt! Jag vet inte hur mycket kläder jag hade på mig men ändå så frös jag typ fötterna av mig.
Min systers kompis och min systers utklädnad... Jag lovar! Jag hade ingenting med den att göra!!
Sofia och Frida var kalasglada! :)
"Om du kan läsa det här, springer du för SAKTA"
Jag liknar typ en dvärg om man jämför med Jonas! Inte konstigt att det går fortare för han i skogen, medans han tar ett steg tar ju jag minst tre!! Nästan iaf ;)
Jonas på väg in mot mål!
Våra största fiender! Rånarna Johan och Isak ^^
Det vart en trevlig resa :)

När vi kom hem så drog jazzveckan igång vilket betydde många scenframträdanden.
Skolans Kafeteria
Vi har också fått datorer och nu är vi datanördar :D

Igår var jag på stan med sanna. Vi for till strömpilen och sen for vi tillbaka till stan. En kul dag. Träffade också Fanny som skrämde livet ur mig! :)
Sanna on her way to Strömpilen!
Idag blir det rep på skolan och imorgon med. Sen på torsdag bär det av till HEMAVAN med Rebecca, Johan, Jonas och Isak. Jag taggar :)
Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

Jag blir lika förvånad varje gång du öppnar munnen, du är ack så duktig på att sjunga! Och det är bra att din röst inte är barnslig, den är som precis rätt för en 18-åring (eller snart 18 men du fattar :P)

2009-10-27 @ 18:31:32
URL: http://bullshitboy.blogg.se/
Postat av: Elina

Först och främst: Jag måste säga att det är kul och förvånande att du läser min blogg! =)



Sen måste jag säga att det är inge bra att ni har fått datorer för nu kan man inte retas lika mycket med er..

2009-10-27 @ 23:23:25
URL: http://elinawikberg.blogspot.com
Postat av: Becca

Va roligt att ni klädde ut er :)



Hihi tack så mycket för att jag fick följa med till fjällen! :D Det var riktigt kul!

2009-11-02 @ 09:14:26
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: F

Varsågod var så lite så :D Yeay, jag var jätteosäker men vad bra att det blev bra då :D

2009-11-19 @ 16:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0