weeii

Alltså att den hära dagen har varit bra eller vad?! Först så börjar vi inte förens kl 10 över tolv, men innan det så skulle jag ha betygssnack med min sånglärare. Det gick mycket över förväntan! Men jag fick mvg, fatta mvg i sång!! Det är ganska stort för mig, det är samma betyg som världens bästa sångerska som jag känner, och är min kompis!! (hoppas jag iaf?) Den ni!
Och sen så hade vi kulturhistoria och Jag, Hanna och Jennifer klurade ut hur vi skulle göra med allt, fast vi han inte börja, det får bli på måndag.
Despues så hade vi matte, vi skulle bara få veta våra betyg och få igen nationella proven. Jag var så extremt nervös för att jag skulle få g, jag vet att man kanske egentligen inte skulle vara det, för G är ju bra, men jag ville såå gärna ha vg!! Så då sitter vi där runt ett runt bord, jag får tillbaka mitt prov först men vågar inte titta på resultatet, efter ett tag får alla andra tillbaka det och dom tittar på sina resultat som var bra! :) Och sen så när jag ska vända fram mitt resultat så typ tror jag inte mina ögon!! Jag fick MVG! Helt sjukt!! Det var så wow, det går typ inte att beskriva. Det är det roligaste som hänt på hela dagen. Oj vad jag blev glad. Jag trodde det verkligen inte, men så, nu får jag mvg i matte C :D Increíble!



Efter det så hade vi idrott, brännboll ute i blåsten. Skjuta i motvind var inte det lättaste! Jag fick inte en enda bra träff förens sista slaget då typ allt hängde på mig. Det stog lika mellan lagen. Oskar ba: Ingen press, men allting hänger på dig! Då missade jag första slaget, och blev typ sur för att jag missade, ville ju inte svika mitt lag. Men andra gången gilt! ;P Jag slog iväg en rackabajsare! ^^ Not, men nästan. jag kom till tredje konen och vi fick in så många personer så att mitt lag vann :D Tjohoo för oss! (Bilden föreställer mig som springer på för fullt för mitt lag xD :S)

Idag så har också Rebecca och Fanny kommit hem från deras exotiska resor :P Rebecca från Tyskland och Fanny från USA. Kul för dom, men också för mig som har saknat dom! Det har hänt så mycket här hemma... för mkt.

Ikväll så ska jag öva piano, terminsuppspelning imorgon inför alla lärare, hemskt!! Och sen så ska jag se på Grey's, det blir naajs. Jag köpte en tröja idag också btw, gick in på gina och ba: Åh, den vill jag ha, testade den inte utan bara köpte den. Haha. (ifs så hade jag redan en likadan hemma i annan färg, så jag visste storleken, men ändå!)

Abrazos!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är det mig du menar!? :] Hur kan du tro att jag inte är din kompis!? :O

2009-05-27 @ 21:19:48
Postat av: G.

Grattis till MVG i sång och matte! :D Inte ett dugg förvånad över något av dem, du förtjänar dem utan tvekan! Du är bland de duktigaste jag vet på att sjunga, och jag känner många duktiga sångerskor ;)

2009-05-27 @ 21:32:57
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: beccaa

Fin bloggdesign söta vän! <3

Tack, jag har saknat dig!

Fin var din tröja också och grattis så mycket för dina betyg! Men du förtjänar dem!

Sov så sött min sötaste Sanna! Vi ses imorn :D

2009-05-28 @ 22:02:30
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0