.

Long time ago.
Vet inte vad jag ska skriva, vi såg en bra konsert av ettorna och några amerikaner idag :) Dom var duktiga! Rockelirock.

Jag kan lägga in superfina bilder för att sammanfatta det som ni alla missat.

Jag, Hanna och Frida hade jättekul en dag :)

Meh, vad hände?
Vi sålde fika och jag var snygg som alltid!
Timari, Timari
Vi har haft Kuhi redovisning med underbara filmer, och den här bilden var inte med :)
Mina otroligaste vänner för alltid!


Det är typ det som hänt. Lets pray for the better.

Kommentarer
Postat av: F

HAHAHAHAHAHA VAD FAN GÖR OSKAR??

2009-05-09 @ 20:26:55
Postat av: F

Hur söt som helst ;) echt

2009-05-09 @ 23:22:13
Postat av: F

Oj, det blir en till kommentar av mig ikväll :P

ehm, men bajsbengt ska dra till frankrike i 1 år juuuuuuu :(

2009-05-09 @ 23:34:51
Postat av: becca

fina ni är!



Jo men det e klart, jag la ju in den bilden vi blev hit-artist.kunde ju inte ta kort när vi blev "wannabe"s :] ;)

2009-05-10 @ 20:46:50
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0