blä

Jag orkar och vill inte plugga matte. Matte C tkr jag kan gå och gömma sig någon stans. Nu har jag somnat två gånger, och jag har ju ändå nyss ätit middag. Matten är typ ett sömnpiller. NP på fredag och det här är enda chansen för mig att plugga. Tisdag = Träning, Onsdag = Tävling och plocka in tisdagens kontroller, Torsdag = Sen spelning på studion med Impron. Kul vecka det ska bli :)

Hade spanska uppsats idag, skulle skriva om en bok som knappt har något budskap. En bok för att man ska lära sig språket, det känns inte som om dom haft någon vidare glädje när dom skrev den, det är bara handling på handling. Typ en barnbok, inga känslor i den heller. Tråkig men lite spännande, men svår att skriva en recention om! Tar inte upp några viktiga teman heller. Jag använde iaf konjunktiv på ett ställe ;) Haha.

Undrar vad jag ska göra för att hoppa över matten lite... Kanske ringa Sanna. Lets do it! Måste öva impro kanske istället... Får se.

Min patronus är en Varg enligt facebook :) Det var najs, jag har alltid undrat men en varg passar mig nog bra!

Fanny drar till USA i veckan, lyxxxxx! Medans vi andra är kvar här och lider.


Jag älskar den här videon och jag kommer älska filmen med. Men önskar att det vore år dit.

Abrazos

Kommentarer
Postat av: rebecca

Uschusch, skolan, Men vet du vad? Sommaren är nääääääära!



Taaack! Jag köpte kjolen på HM :)

2009-05-13 @ 08:13:50
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: rebecca

Hmm alltså jag tycker det inte gör så ont, det sticks bara lite :P

2009-05-16 @ 15:28:25
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0