vacaciones

Jag har haft ett låångt lov här ifrån också har jag märkt. Har typ glömmt bort att jag har en blogg, det vart en trevlig överaskning när jag kom hem :P

En todo caso, kom hem igår, från Hemvan - Det bästa fjället någonsin! Så ni vet, om ni ska nån stans så äre dit ni borde fara! Va i Tärnaby en dag och åkte men nappade inte alls. Hemavan är såå mkt bättre, backarna är hundra gånger roligare, plus att man känner dom som sitt eget hus så det är bara att släppa på. Fast jag är feg, vågar inte släppa på allt, det går så extremt fort då ju ^^ Och tänk om det kommer någon annan och kör in i min "bana" som jag har planerat, då blire Pang Crash Bom Pannkaka av mig. Låter inge kul.

--> Jag och elina för några år sedan, tre kanske, i glidaren, kungsliften, hemavan. Jag är röd och elina är blå. Vad annars? Störtlopp vs Slalom. SLALOM.


















Kungsliftens fot.
























Kungs. O det hära är bara en av 11 liftar.























Världens bästa morfar och Tua :P 








När vi skulle hem igår, så stannade vi på konstum, i tärna, och gissa vem som var där? :P Jens byggmark! Coolish tyckte jag att det var. Haha. Hans autograf har jag på min hjälp, och Anjas. Status! :P 



Träning idag, 11km brickOL typ. Eller iaf 5,7km brickOL sen bara vanlig löpning. Det var skönt att träna igen. Idag ska jag räkna matte, packa upp, städa, laga mat -fajitas! och se på OTH och Gossipgirl.

Alla borde bli medlemmar på Twitter.com btw! Känner mig ensam. Men vill ju följa Tom Felton m.m.

Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

NY TRAILER TILL HP6! Gå in på min blogg, glad to have ya back ^^ XOXO

2009-03-08 @ 15:10:46
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: F

åh jag hoppas vi träffas där i hemavan på påsk :D det skulle vara roligt!!

jag har faktiskt funderat på att gå med i twitter men jag hade ju inga kompisar där.. men nu kanske :D

2009-03-08 @ 15:45:47
Postat av: F

haha nej ingen iphone :P den är för stor för mig :P hahha jag har en sony ericsson t700 rosa :D assöt :P

2009-03-08 @ 22:58:48
URL: http://fabulousfay.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hemaaaavan :)



Ja alltså åå less jag blir på allt himla babbel kring hur man ska vara som kristen...! Usch :(

2009-03-09 @ 13:04:55
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: Elin

va härligt ni verkar ha haft :) jag vill ocksååå åka :D haha

2009-03-09 @ 18:48:32
URL: http://eliiiinj.blogg.se/
Postat av: F

det gäller att prioritera.. :P

men simmar du fortfarande?? får jag följa på fredag?? ;D

2009-03-15 @ 13:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0