Tenerife

Vaknade kl kvart i åtta typ, fixade i ordning mig och åkte kl nio till Sanna. Såg några Vänner-avsnitt där och åt lunch, pasta med morotssås, det var jättegott :) Despues for vi till stan och jag köpte en massa saker! Nämen, tre saker :) Ett par ljusa jeanstights, nicole, som jag länge velat ha, en svart tröja med gråa och vita blommor på, lindex, och sedan en rosa-vit randig tröja från Gina. Det är den som är på bilden, den ser inte så fin ut där, men det tkr jag att den är :) Supernice, jag var verkligen i behov av nya ropas! Det typ ekar i min garderob.

Ikv ska jag se på Robinson, hoppas det blir bra, så att dom har satsat mkt på det, men enligt Hampus och Edvin så verkar dom ha gjort det.

I går fick vi världens bästa hopp att hoppas på. Resan till Teniriffa kanske blir av. Ganska troligt iaf. Vår spanskalärare har ansökt om pengar, mkt också, och om det blir av så får vi Musikelever som läser spanska fara och göra de mest otroliga grejerna! Vi kommer få ha lektioner i vårat eget huvudinstrument... på spanska! Och om man spelar något blåsinstrument så får man spela med kommunes musikanter ute på gator på helgen. (tagga blockflöjt!). Sen så kommer vi få en kurs i Marimba, allt detta på spanska. Helt otroligt. Sen skulle vi besöka någon nationalpark och se på delfiner, och gå segelkurs och besöka ett konservatorium - men vad är det? har det något med musik att göra? ;]. Det verkar helt sjukt alltihopa, tänk om vi får fara. Det blir ju drömmen. Jag har inte varit i Spanien över huvud taget. Jag hoppas verkligen verkligen att vi får fara, fast det är synd om dom som inte går musik, men som http://www.holiday-beds-direct.com/%5Cimages%5Csiteimages%5CPlaya%20americas%20beach.jpegläser spanska. Stackarna får inte följa med :/

Jag måste öva Piano, men har inte lust. Sen har jag inte städat mitt rum än som jag verkligen behöver.




Brazil, here I come.... Thanksss, amigo."

 - Boa Constrictor, Harry Potter and the Philosopher's stone.

Väldans bra bok, förstår inte varför ni inte vill läsa den med mig på spanskan? :/





Abrazos

Kommentarer
Postat av: F

den var jättefin på bilden och den är säkert jättefin i verkligheten också.. hmm avis :P

2009-03-21 @ 17:55:56
Postat av: G.

Hahah ni får åka till soliga underbara Teneriffa och vi åker till ett förmodligen regnigt Bryssel? :P Vi kunde ju fasiken ha åkt till Tunisien eller nåt annat fransktalande varmt land!

2009-03-22 @ 00:05:12
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: Becca

ooooooj fååår ni åka dit kankse :D ! Det skulle vara underbart! Du förtjänar att åka dit sötsanna!

2009-03-22 @ 00:43:36
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0