Myleaky

Jag är den mest tråkiga människan i världen. Iaf så har jag tråkigast. Kom hem kl fyra och har inte gjort annat än suttit vid datorn. Jag skulle kunna ha gjort en massa nytta eller en massa roligheter. Hoppas det är mat snart så att jag får någonting att göra.

Iaf, alla som gillar HP borde signa upp for Myleaky. Sjukt bra sida. Typ som Hoggy fast på engelska. Och lite bättre. I like it a lot! Men det är inge många svenskar där...

Igår tog jag hem andraplatsen i Vintercupen, det var oväntat men kul. Haha :)

SPOILERVARNING - Harry Potter and the Deathly Hallows, by JKR. Kap 31. Meee looove.

"Hang on a moment!" said Ron sharply. "We've forgotten someone!"
"Who?" asked Hermione.
"The house-elves, they'll all be down in the kitchen won't they?"
"You mean we ought to get them fighting?" asked Harry.
"No," said Ron seriously, “I mean we should tell them to get out. We don’t want anymore Dobbies, do we? We can’t order them to die for us –"
There was a clatter as the basilisk fangs cascaded out of Hermione’s arms. Running at Ron, she flung them around his neck and kissed him full on the mouth. Ron threw away the fangs and broomstick he was holding and responded with such enthusiasm that he lifted Hermione off her feet.
“Is this the moment?” Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice. “Oi!” There’s a war going on here!”
Ron and Hermione broke apart, their arms still around each other.
“I know, mate,” said Ron, who looked as though he had recently been hit on the back of the head with a Bludger, “so it’s now or never, isn’t it?”
“Never mind that, what about the Horcrux?” Harry shouted. “D’you think you could just – just hold it in until we’ve got the diadem?”
“Yeah – right – sorry – “ said Ron, and he and Hermione set about gathering up fangs, both pink in the face.


Haha sooo sweet. Jag har funderat över en sak. Varför är inte jag med i hp böckerna? Jag hade varit en väldans bra Gossip Girl, jag hade velat vetat allt om alla. Snälla någon, skicka mig till den världen i mitt nästa liv!! PLEASE!

The second Kiss...

*This is the moment*

Gud jag är nörd.

I AM NOT PAYING FOR SOME CRACKPOT OLD FOOL TO TEACH HIM MAGIC TRICKS.
- Uncle Vernon, Harry Potter and the Philosopher's stone.

Abrazos



Kommentarer
Postat av: becca

hihi Sanna sötis!



JO plugget tar verkligen knäcken på en. Alltså jag vill ha kul :] jag vill typ hoppa runt, resa o träffa nya folk!

2009-03-24 @ 21:39:52
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: Vickan

Fast vi har ju Lavender Brown och Parvati, är inte det tjejerna som vill veta allt om allt och alla om man tänker efter? De står ju alltid om deras tjejiga samtal och pladder.



Saknar en Ginny i Slytherin, typ Blaise Zabinis halvsyster (då morsan har varit gift sju gånger). Denna halvsyrra kan vara enda tjej i slytherins q-lag och en av de bästa jagarna på skolan. Har länge funderat på att skriva in den karaktären i mina böcker, får man göra en sådan sak?

2009-03-27 @ 22:34:40
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0