El baño de paraíso

Paradisbadet today. Det var skoj. De dära ringarna är för roliga ^^ Haha. Men iaf, helt värd friluftsdag med snälla vänner som den aldrig skulle ha varit något utan. Ni gjorde min dag. ...Plus att vi slapp impron... ;] Jag slog Musikettan plus alla andra typ, i tidtagningsrutchbanan. 16,22 sekunder. Måste visa lite grann vad man går för. Men okej, lite fuskigt är det kanske när man är tjej, men vaddå, killar kan ju ha på sig speedosar och göra samma sak. Det kostar att åka fort.
Jag tror att jag har ett rekord på 15 sekunder, måste slå det nästa gång jag åker dit.

I bussen fick vi se Troja, har sett dne förut men hade glömt bort hur allting slutade. Båda två som jag hejjade på dog. De DOG! Hur kan dom göra så, dom var inte ens på samma sida ju!!! Och den ena hade fru och barn. Den filmen ska jag inte se igen. Hanna tyckte iaf att den var bra, hon vart helt såld på en av "snubbarna" i filmen.

Hade träning nu på kvällen, det kändes faktiskt lite tugnt att fara. Var ganska trött sen badet, för jag sov inte på bussen som vissa andra. :) Det var sött. Men nu ska jag iaf sova, och så ska jag ha sovmorgon imorgon till kl tio i sju. Då ringer mi Iphone cariño (? typ hittade på det dära) xD Jag längtar inte tills då. Sov gott.

"My dear Professor, I've never seen a cat sit so stiffly".
- Dumbledore, Harry Potter and the Philosopher's stone.


Abrazos. 

(Skaffa en TWITTER!)

Kommentarer
Postat av: G.

Hahah förutom att killar ganska ogärna har på sig speedos (också kallade, som du vet, "bananahammocks") :P Men jag hade jätteroligt, tack så sjukt mycket för igår! ^^

2009-03-18 @ 07:42:24
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: Becca

underrbart ni verkar ha haft det :D !

2009-03-19 @ 22:04:09
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: Becca

underrbart ni verkar ha haft det :D !

2009-03-19 @ 22:04:27
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: Unna

omg, I've been there. du bor typ norrut, shiet.

/Unna (unna@myleaky)

2009-04-01 @ 22:13:07
URL: http://omodernsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0