Sommarlov

Vi har sommarlov!!! SJUKT härligt. Haha. Igår vare skolavslutning som var jättebra tack vare alla dessa fina personer!!






Min klänning ^^





Jag tror typ korten är tagna exakt samtidigt!


Alva med sin fina dräkt!!

Magda, Hanna, Unni



Rebecka och Anna



Loka (Som fick ett Mattestipendie på 1000 kr, galet roligt! :)) Jennifer, söt som alltid!



Ni är ju som ni vart! :D

Valhalla, midgård, redo för skolavslutning! Väldans fint vare :)



Våra underbara lärare kom och sjöng för oss!





Årets

Förra skolavslutningen, förändringar? Inga på mig typ ^^

Jag var inte lika lat som Gustav, men snodde lite bilder av han :)

Abrazos, hoppas alla får ett bra sommarlov!

Kommentarer
Postat av: G.

Haha vadå lika lat som Gustaf, vad menar du nu egentligen? ;)

2009-06-11 @ 19:17:05
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: Krille

Ser ju bara bra ut ju ;)

2009-06-11 @ 21:31:26
Postat av: G.

Hahah ja det är ju sant, det slog mig när jag läste om ditt inlägg senare :P

2009-06-12 @ 11:16:27
URL: http://serenitynoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0