OL & HP

Alltså åh! Nu hade jag skrivit värsta långa inlägget om hur bra dagen varit ^^ Och sen så försvinner det bara när jag trycker på publicera!! Iaf så har dagen var super, tack vare att orientering är bäst och att jag va med trevliga personer :) Calor har det också varit... väldigt!

Nu äre bara typ 17 dagar kvar till HBP!! Harry potter är också bäst! Jag vill såå gärna köpa alla böcker på spanska, men har inte råd. Måste spara pengar! Har ju ifs redan läst ettan och tvåan, men vill läsa om dom och sen läsa resten! Måste hålla igång spanskan nu på sommaren jue! Spanska steg 5 here I come!!!

Aja, sov gott!

Abrazos

Kommentarer
Postat av: rebeecca

såååå surt när allt försvinner!!! men du skriv i word, det e najs, då kan man börja och sen sluta skriva som man vill :)



snart åker ju du till italien :D såååå skoj :D



jo visst är de liiika. ANdreas och ivar, trots att bilderna inte är så lika, så skulle det kunna vara två poser av samma person. galet likt deras hår är, helt underbart :D

2009-06-28 @ 23:23:08
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: G.

Så ambitiös du är Sanna, jag struntar verkligen i franskan känner jag!

2009-06-29 @ 01:49:26
URL: http://serenitynoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0