Midsommar & TICKETS och Mycket MER

Ikväll vart inte alls som planerat. For hem ifrån Sanna efter att jag varit där hela dagen, åt middag och somnade vid skrivbordet. Sen så loggar Rebecca in på msn och säger att hon glömmt hämta ut biljetterna till HBP!! Det var sista dagen idag. Vi får typ panik och kommer fram till att vi ska cykla in kl halv nio till stan och hämta ut dom. Så så blev det.
Och guess what!?? NU HAR VI BILJETTERNA!


Vi har dom bästa plasterna av alla bara så ni vet! HA!



Rebecca fin som alltid!

Sen gick vi ner till Kajen för att fira, där såg vi en sjukt stor lax hoppa minst en meter över vattenytan för att försöka käka upp en fiskmås!!! Det var coolt!

Jag och Rebecca är bäst i hela världen tillsammans. Ingen slår oss!



Det var värsta fint ikväll på himlen! Men jag har inte en så bra kamera... :/



Efter att jag lämnat av Rebecca så kom den här himlen fram! Fast det är såå mkt fulare på kort än i verkligheten, det var hur coolt som helst i verkligheten! Jättestort och mycket rosa! Iphonen förminskar typ allt.









Vi käkade Marabo Sommar också :) God, fast inte godare än vanlig...

Det var den här kvällen :)



Midsommarafton igår. Väldigt trevligt men najsa personer!! Först så var vi här hemma och hade massa gäster och klädde midsommarstången (som pappa sa hette Majstång? Det heter det väl ändå inte?) Sen så dansade vi och åt god mat osv...




Hade ingen bild på den tårtan som Matilda äter, men den var huuur god som helst! Det var typ kladdkakebotten med daim i, sen så vare typ hemagjord glass/mousse som smakade lite jordgubbar eller något sen så vare hur mkt jordgubbar på som helst. Smaskit värre!



Sen efter den sjukt gooda middagen for jag och Jojje till Stöcke och va med Rebecca, Sanna, Johanna, Henrik och Oskar och Hanna ett tag... Vi spelade det roligaste spelet. HARRY POTTER. Efter det gick vi ut, körde brännboll med Jojjes Megabrännbollsträ. Efter en stund så ville Rebeccas föräldrar och deras sällskap möta oss i en match. Det var kul, förutom att jag fick värsta hårda träffen och den for rakt i en litens flickas panna!!! Jag kännde mig så hemsk. Det lät ba: SMOCK. Sen började hon grina och sprang till mamma. Jag tänker aldrig mera spela brännboll igen om det är små barn som står nära. ÅH! Känner mig som ett monster. Hon blev så ledsen! Iaf så vann vi matchen lätt! :) Vi var braa!
Sen drog vi hem till Jojje och spelade Absolut överens, det är kul! Innan vi skulle hem och sova hos Rebebbset så plockade vi även blommor, men några gärdsgårdar finns typ inte i Stöcke så dom kör inte jag och Rebecca med. Det kanske inte fungerar då, för jag kommer inte ihåg vad jag drömmde, men jag tror att jag drömmde om den absolut perfektaste mannen på jorden! ^^ Midsommarafton var naajsbajs hoppas alla hade det bra :)



Nu vill jag köpa en hårprodukt från lockbutiken.se men den kommer ju aldrig in!! Kolla här vad bra!

Rockin' Ringlets är en naturlig stylingprodukt med vårdande och lockförstärkande ingredienser som verkligen fungerar! Rockin' Ringlets ger dig mjuka, blanka, väldefinierade lockar som håller hela dagen. Den har en tunnare konsistens än vanlig hårgel, vilket gör att den är lätt att fördela i håret. Innehåller inga silikoner eller alkoholer, så den torkar inte ut ditt hår som många andra produkter kan göra. Används med fördel tillsammans med Jessicurl Confident Coils Styling Solution för extra stadga. Island Fantasy - Härligt söt doft av kokos, vanilj och citrus.

Låter bra!! Balsammetoden ska bli najsbajs! Okej, jag har ingen jättebra bild på mig innan jag började Fanny, men den här togs typ några dagar innan, inte nån jättebra hårbild, plus att håret är ju typ helt okej här... Men sen så ska jag lägga in före och efter bilder :)



I Tisdags köpte jag en tröja som jag diggar ;P Jag härmar Sofia :)


Ifrån Only - 129kr. (eller var det 179?)

Nu ska jag väl sova, imorgon blire till fanny!! :D Hare bra


VARM CHOKLAD!

Abrazos


Kommentarer
Postat av: G.

Snygg Sanna!!! :D Hahah jag tänkte väl att du skulle se den referensen ;) Vore ju knasigt om du INTE hade gjort det! Jag prövar faktiskt också balsammetoden, inte för att jag har lockigt hår som behöver förbättras, men de säger ju att man kan ju använda det också om man bara vill ha hälsosammare hår! Och än så länge känns det bra! ^^

2009-06-22 @ 10:31:48
URL: http://serenitynoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0