Jukola

Idag blir det Finlandia! Till östra Finland typ nära ryska gränsen, låångt! Men den här gången åker vi iaf båt över till vasa, och inte buss runt alltihopa som vi gjorde när vi skulle till Ryssland i sexan, det var en dryg 24h resa! Jag är nervös, har nästan inte tränat på 2 veckor, har ju varit sjuk, så det kommer helt klart bli jobbigt!!

Igår såg jag skräckfilm i 3D, My bloody Valentine, den var lääskig!! Kanske mest för att jag är hur lättskrämd som helst och satt mest och ryckte till hela tiden. Det var coolt att det var i 3D iaf, höll på att bli skjuten av en kula som kom rakt emot en (Jag duckade :]) osv... Det var väldigt blodig och sliskig, det tycker inte jag skulle ha behövds, den var ju läskig så det räckte redan. Jag kommer nog alltid vara rädd för sånnadära masker som man använder i gruvor nu! Men det var kul att se den iaf! Jag gillar skräckfilm även fast jag blir sjukaste rädd!!

Nu har jag packat klart, eller okej, inte klart, men allting som jag ska ha med mig ligger på mitt golv ^^ Måste bara he ner det i väskan. Eller en sak har jag kvar, jag hittar inte mina orienteringsskor!! :O Typ det viktigaste, men dom måste vara i bilen (som är i stan just nu...), har letat överallt!

Jag har världens sötaste lillasyrra! Kolla bara på henne och hennes BFF ^^



Innan filmen började igår så var det reklam för "Bio sommaren 09", och man fick se lite av Hp at hbp trailern! Jag blev typ galen, sjukt vad jag taggar den filmen!! Åh vad den kommer vara bra!! :D Heeelt otrolig! Jag längtar!!!
 
Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0