Harry Potter and the HBP!!!

Biljetterna är släppta!! Och Jag, Rebecca, Chirstoffer och hans syrra har dom absolut bästa platserna, vi var först på att boka. Hehe!! Imorse släpptes dom så det är bara att boka på! Premiären är ett måste!! Men jag har ett problem ^^ Jag har ju planerat att vinna sf:s tävling där man kan vinna till galapremiären i stockholm den 9onde juli!! Dit kommer båda twelphs -tvillingarna!! Men, jag är ju i Italien då! Nästan så att jag inte vill vinna för då blire så ångest när jag inser att jag inte kan åka hem till Sverige :/ Men, sen så kommer det ju bli London iaf!! Det finns ju två filmer kvar! Gaah så skönt! Nu tror jag inte att jag har så stor chans att vinna heller ^^ Men ändå xD

Idag har jag hunnit med hur mycket grejor som helst! Jag har:

Bokat Biljetter - Heeelt underbart kul otroligt skoj det ska bli!!! Jag är övertaggad ^^
Bokat Klipptid - Jag vågade ringa :)
Tränat -löpning 5km, lite men ändå något :)
Städat -  T o m skurat golven ^^ 
Jobbat - Vattnat blommor uppe på skolan.
Ätit lunch - i det fina vädret.
Ätit middag - en god en med potatissallad och grillar kycklig
Cyklat till Stöcke - på 13 minuter :P
Spelat brännboll - med Oskar, Johannes och Johan. Det var lyckat!
Spelat Guitar Hero - Jag äger sjukaste mycket! *not
Lyssnat på fint musikspelande - av Oskar och Johan medans jag och jojje  gjorde typ ingenting.
Cyklat hem till Strömbäck.

Mycket va? Är typ stolt ^^ Imorgon blire midsommaraftonsfirande med allt vad det innebär. Ska dansa kring midsommarstången och ha väldigt kul ^^ Får en massa gäster, fast sen så sticker nog jag och johannes till stöcke :)

Trevlig midsommar!

Abrazos

Kommentarer
Postat av: Rebeccaa

Tack så mycket :) Den klänningen ska jag ha idag också :)



Låten är Somebody told me - the killers

tror jag iaf ;D hahaha



Sååå himla najs dag du verkar haft. Bio for life :D

2009-06-19 @ 12:32:26
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: F

Åh jag har också biljetter till premiären :D då träffas vi där :D hahaha

men jag har tänkt på en grej, när jag får körkortet, vilket jag verkligen hoppas att jag får, så kan jag köra hem till dig hur lätt som helst och vi slipper tänka på busstider :D ASNAJS hahahaha

2009-06-20 @ 00:06:22
Postat av: Krille

Chirstoffer? :(

2009-06-20 @ 00:58:34
Postat av: F

En till grej. Kan inte du också lägga ut bilder på hur balsammetoden funkar för dig?? Skulle vara roligt att se ifall det hände något :D

2009-06-20 @ 14:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0