Grattis Fanny 18 år!!!

Fanny fyller år idag så alla måste gå in på hennes blogg www.fabulousfay.blogg.se och säga Grattis!

Nu har jag börjat med balsammetoden. Har typ inte vågat för att det ska bli något knäppt med håret, men nu ni! Kolla här vad resultatet kan bli :)

Ganska bra va? Hoppas det blir förändring för mig också :) Men jag vill ha mkt tjockare hår!! Inte såhära tunt som jag har... Om ni vill veta mer om balsammetoden så gå in på www.lockig.se

Tävling ikväll, som gick skiit! Bommade alldeles mycket mer än vad jag hade tänkt mig. Haha. Men om typ en halv månad så blire Italien och då ska allt gå på topp! Tagga tagga taagga!

Snart ska jag se So you think you can dance och äta kvällsfika :)

Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0