Friskare än friskast

Nu håller jag på att bli frisk. Längtar tills det! Jag vill inte ha ont i halsen längre, men min kropp är iaf pigg vilket är underbart, är inte sjuk så offta, blir värsta förvånad när jag blir det. Fy vad hemskt man mår!

Nu är allt skolarbete klart, wihoo!! Det känns underbart. Hade ensembleuppspelning idag. Det gick inte så bra, jag råkade glömma att hoppa in i codan, det som gått så bra förut, men icket på scen! Då blir man less. Men annars gick det väl okej iaf. Sen så hade vi redovisningar och café för musikettorna. Det var mys, med soffa och allt. Det var ju bara typiskt att jag var tvungen att se ut som en idiot på våran redovisning. Blödde näsblod så jag var tvugen att sitta med en papperstuss i näsan på våran redovisning. Jättekul! NOT! Men jag hade inget val. Men jag är ju snart frisk så då kommer näsblödandet som pågått varje dag sedan i lördags sluta! :)

The sims 3 har typ kommit idag, jag skulle ändå vilja ha det ^^ The sims är roligt :)


Snart ska jag se vänner, och sen supersize vs superskinny, det är bra ;] men sen vet jag inte vad jag ska hitta på! Kanske rita något, eller spela piano. På måndag har nio mu på TC sin konsert, den måste alla gammla nio muare fara och se! Titta vad bra vi va! ^^
:D






Abrazos!

Kommentarer
Postat av: G.

Åh jag vill skaffa The Sims 3! Om min lön från Kulturnatta kunde komma nångång HOST HOST så skulle jag köpa den på stört ^^ Ni var jätteduktiga idag, det var riktigt underhållande!

2009-06-04 @ 23:24:51
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja verkligen! Jag skulle kunna gå gymnasiet tusen gånger om, kommer nog aldrig ha så här roligt mer!

2009-06-06 @ 10:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0