England då!!

Ännu en dag på stranden. Idag med Sanna. Det var inte lika varmt idag för det blåste hemskt men om man låg nära marken och bara solade så var det skönt ändå! Sträckren blir starkare och starkare! Nästan så att jag skulle kunna gå med i Hannas och Gustavs brunhetstävling och känna mig otroligt säker om en klar vinst! ...eller? Åh, jag blir aldrig brun. Alla blir så lätt brun. Jag måste smörja mig som en galning annars blir jag röd som en tomat. Aja, jag kanske inte får cancer istället då? hehe

Sen så taggad ejag Fotboll extremt mycket. Sverige - England U21 EM. Vilken match!! Först så slår england in 3 mål bara så där och det känns som om hela världen har stannat av för att det var så dystert. Sen så kommer sverige igen i andra halvlek och gör 3-3!!! Jag var så glad så det var inte klok! Sverige hade ju helt klart övertaget!! Sen blire förlängning och sverige är fortfarande bättre än England (Tycker jag iaf) men inget mål lyckas dom släppa in... Då blire straffar!! Jag hatar straffar, man blir så extreeemt nervös även fast det inte är en själv som spelar. Jag kan ju inte ens tänka mig spelarna. Fy vilken situation! Efter dom 5 första så ståre lika, och då höjjs spänningen ännu mera... men sen gåre utför :/ Synd det! Jag tycker verkligen att vi förtjänade att vinna! Dom har varit så duktiga!! England som har typ dom bästa spelarna också. Det var bara på tur dom vann tycker jag! För VI var BÄTTRE!!

Efter förlusten blev jag sur och for och sprang, tänkte att jag måste träna så att jag kan vinna över britterna (om jag möter några) i Italien! Jag tänker då inte förlora... Nu får dom passa sig! ^^ :)



Michael Jackson död. Hoppas du får det bra i himlen!
Jag tror att han har det skönt där uppe. Ingen stress, ingen press, inget skvaller. Han får vara sig själv och göra det han tycker om :)


Nu ska jag kanske gå och läsa ut hp7 (igen...) om inte mina ögonlock strejkar innan den är slut. Hoppas inte. För den är bäst!! Slutet är heeeeelt fantaistiskt som man inte ens kan beskriva. Jag älskar det så mycket! Jo vet veerkligen hur man skriver. Ah jag längtar tills om tio minuter då jag gjort klar mig för sängen :)

Abrazos allihopa!

Kommentarer
Postat av: G.

Men Sanna, var också tacksam över att du inte blir röd! Såg en man på bussen igår som var röd som en kräfta, det var RUSKIGT oklädsamt! Du får gärna gå med i tävlingen! :D

2009-06-27 @ 01:42:53
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: G.

Okej det här var väldigt pinsamt. Jag läste inte alls igenom ditt inlägg så bra som jag kanske hade hoppats. Men du får gå med i tävlingen hursomhelst! :D (Klockan är 01:43, jag skyller på det :P)

2009-06-27 @ 01:44:06
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: G.

Ja, det skattar jag mig lycklig för! Jag blir brun ganska fort, och liksom ganska härligt gyllenbrun när den är som bäst, men det tar otroligt lång tid att liksom få igång hudcellerna i början av sommaren. ;)

2009-06-27 @ 10:45:36
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: rebeccaa

så du blev inte brun på stranden idag :/ äsch då vänta ba tills italien du kommer vara svart när du kommer tillbaka



Haha jag är fortfarande röööd XD hahah himlanchs så klantig jag äääär :D



2009-06-27 @ 23:24:20
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0