Brännbollollis

Brännboll idag. Det var kul! Fast jag blir alltid lite för övertaggad. Jag var brännare en match, det var mycket roligare än jag trodde. Trodde att det bara skulle vara hemskt, men det var ganska kul för då fick man ju vara med i spelet på varje boll som. Jag fångade ju typ bollarna också!! Sen så lyckades jag varva en gång också, det var sköönt! Har inte fått iväg någon bra boll över huvudtaget den här våren typ, men nu kunde jag visa att jag kan :) (Det var nog bäst för mig själv egentligen) Direkt efter så kom Oskar och varvade också! Två varvningar ifrån start, det var kul för oss! Tyvärr så kom vi inte till ända final, men vi vann 2 av 3 matcher i gruppspelet iaf :D

När jag kom hem så satte jag mig i solen med bikini och shorts. Satt där i lite mer än en timme och jag har fått sträck! Coolt att det går så fort tycker jag.

Får se om det blir någon träning ikväll, min hals är inte riktigt frisk än, men det måste den bli!! Finland i helgen jue!!

Nu äre strax mat, undra va det blir för gott :P

SKOLAVSLUTNING IMORGON!!

Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0