24 dagar kvar!

Idag har jag varit hos polisen!! Okej inte för något hemskt eller coolt. Vi skulle bara fixa nya pass. Det var lite klurit, när man ska ta bilden så ska man ju se normal ut, men Elina satt brevid och skrattade!! Hur lätt är det då att inte skratta! Typ omöjligt. Sen så klippte jag mig. Är väl nöjd, vet inte hur det kommer se ut än, måste ducha och styla det själv och först tvätta det nu igen med ett "Sista Shampo" och sedan börja om med balsammetoden. Ifs så hade jag ju bara kommit en vecka. Nu borde håret börja må bra för nu äre nyklippt och sen så kommer inga onaturliga ingridienser att förstöra det (förutom dom som frissan hedde i då...) Det här blir roligt att se. Träffade även Katarina, min lärare, idag som också skulle fixa pass, hon kör med balsammetoden och hennes hår är så änglalikt så det finns inte. Huur fint som helst! Sånt hår som hon har vill jag ha! Jag köpte en inpackning nu också som jag kan använda om det blir för tort som det lätt blir på sommaren!

Bara braa ämnen i det. Det ända är att det är proteiner i det och endel hår är lite känsliga för det. jag får se om det här fungerar på mitt hår :) Ikväll ska jag ut & träna så då får jag dusha sen :) Jag längtar typ! Alla borde testa det här! Det är hur kul som helst! Bara att läsa om hår och på forumet på lockig.se är super!! Det är najsbajs!

Jag har också köpt lite kläder idag :) En kjol, från hm, 250kr och en body från Monki på halv priset så den slutade på 90 kr. Det var kul!





Bodyn är typ ingen av dom dära färgerna egentligen, den är hallonrosa...

Där är den ^^

Abrazos!!

Kommentarer
Postat av: sanna

snygg kjol haha

2009-06-22 @ 19:57:49
Postat av: Rebeccaa

Så himla snyggt :D asnajs shopping hörre du :D ! Alltså jaså så man kan använda den där hårinpackningen? :D den luktar ju huuur gott som helst, borde också köpa en. Tack för schampoot vännen, jag har duschat nu och startarmitt nya liv utan schampo :D

2009-06-22 @ 21:09:09
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: Bananna

SÅ HIMLA SNYGG DU ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O <3

2009-06-22 @ 21:20:15
Postat av: G.

Åh jag vill se hur Katarinas hår ser ut, hon hade assnyggt hår innan så jag kan knappt tänka mig!

2009-06-23 @ 00:45:37
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: G.

Jo, men fortfarande så tycker jag inte att någon synd ska gå ostraffad. Men om man tar en kidnappare då. Om någon kidnappade dina syskon exempelvis, då skulle väl du vilja att den hamnade i fängelse? Men är inte det lika mycket frihetsberövande?

2009-06-23 @ 23:08:57
URL: http://serenitynoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0