You were the best we ever had

*Spoiler varning*

Kom ganska nyss hem ifrån att ha sett världens bästa film en andra gång. Wow vilken film! Det finns så mycket jag älskar i den. Typ som när Harry har tagit Felix Felicis och slughorn väser åt honom:

"Harry!"
Då svarar Harry...:
"Sir!" i samma ton. Såå roligt.

Sen så är hela grejset mellan Hermione och Ron heelt underbart. Gillar Hermiones känsliga scen, okej canariefågelscenen, fast det som är innan fåglarna. Hade tänkt mig platsen annorlunda och själva fågelattacken, men det här var fint det med. Älskar Ron på en kvast, Rupert spelar honom bäst. Alla miner, allt. När han får i sig Romilda Vanes lovepotion. So Funny. "I think I love her!" Haha. Åh. Och Tom Felton, Draco är också hur bra som helst. Han är ruskigt duktig. Alan Rickman är också bäst. Han spelar sin roll så extremt bra. Så snapish. Helena Boham Carter as well... Wow hon kan vara läskig ^^ Alla är great!!

Nu ska jag sova. Och drömma braa tankar om Harry Potter. Om någon vill bjuda med på bio och se den igen så säg bara till!! Jag kan inte vänta typ mer än ett halvår innan DVDn kommer ut. Den är för bra för att inte se den på så länge.

Abrazos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0