We belong together

Idag har jag staplat ved ungefär hela dagen. Började med att stapla i ca 3 timmar, hade precis staplat ett lass och gick sedan ut ur ladugården för att lasta ännu ett på skottkärran sen så hör jag ba: BOOOOMKRAAASHBAANG, då rasar allt som jag staplat tidigare idag!! Något pissed jag blev! Var tvungen att stapla om allt!! Så det tog ytterligare 3 timmar till att göra det. Jobbigt värre!

Var nyss ute och sprang. Sprang till Rebecca vilket är lite mer än 6 km, kanske 6,4. Sprang på 30min. Stannade där och drack vatten, åt en melonskiva och pratade lite med dom två sjuklingarna. Sprang sen hem igen på 29min :) Najsnajs!

Nu ska jag dusha, sköönt :D

Abrazos, Imorgon blire Halvblodsprinsen igen! Jag längtar ihjäl mig!

Kommentarer
Postat av: Krille

Haha, jobbigt värre! :)

Vilka ska du fara och se filmen med?

2009-07-18 @ 22:46:59
Postat av: Sanna

Med Sanna :)

2009-07-18 @ 22:57:28
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: F

Nej men vad drygt!!

2009-07-19 @ 16:41:34
Postat av: RBeccA

Sjukt snabbt du måste sprungit! Hörru det är ju rena rejserspeeden! :O :)

2009-07-29 @ 21:30:26
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0