Vamos a ITALIA!

Nu bär det av! Imorgon blir det bil ner till min gammelfarbror, säger man så? Min morfars bror iaf, så min mammas farbror. Haha. Sen så sover vi där despues så går flyget någongång på dagen tror jag. Flyg till Milano och därefter bil till Canal San Bovo där vi ska bo. Har inte helt koll på vart det ligger, men iaf i Norra Italien vid Dolomiterna.

Får söndagen "ledig" sen så börjar tävlingen på måndag och pågår varje dag tills på lördag med onsdagen "ledig" också. Ah det här ska bli så kul. När tävlandet är slut så stannar vi kvar där ändå ända tills tisdag så vi får några dagar "vanlig semester" också. En liten tråkig sak är bara att ... det ska regna typ hela tiden vi är där!!! Iaf enligt Yr.no. Hoppas dom har såå fel!! Jag vill inte ha ett till femdagars i östergötland femdagars! Det spöregnade varje dag. Allt var blött och lerit. Men... det här är ju ändå Italien! Så något utöver det vanliga ska det nog bli :)

sen så... GRATTIS TILL REBECCA OCH SIMON SOM TAGIT KÖRKORTET NU! Ni är BÄST! :D

Hoppas ni får det bra och riktigt regnit här hemma nu :D Vi ses den 15e på Halvblodsprinsenpremiären!! Gud dom kommande dagarna kommer vara så underbara. Det kommer inte göra något att vi far hem eftersom att jag kommer hem till något så fantastiskt som jag väntat på i två år. Tar flyg själv till Umeå från stockholm och rebecca hämtar upp mig på flygplatsen! Det är såå coolt att du har körkort!! ;D

Så, tänkte lämna er med ett par bra låtar. Nu äre nördvarning. Men texterna är huur bra som helst!! Se & Hör!

The Moaning Myrtles - And then I died


The moaning myrtles - Prefects are hot


The Parselmouths - What kind of name is Hermione?


Det finns huur mycket Wizard Rock som helst så det är bara att börja lyssna! :] Haha. Jag Gillare iaf!

Hare bra kexchokla'!

Abrazos, någon som vet det italienska ordet?

:)

Kommentarer
Postat av: G.

NÖÖRDvarning på dig Sanna! ;) :* På italienska heter det "abbracci" :D (uttalas som a-BRAH-tchi)

2009-07-03 @ 12:48:52
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: Krille

Lycka till i Italien och med tävlingarna ;) Kanske ses på flygplatsen i Sthlm då ;)

2009-07-04 @ 11:25:34
Postat av: Krille

http://www.youtube.com/watch?v=CNtk9uap9PI

Check this out =)

2009-07-12 @ 22:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0