IDAG HÄNDER DET

Hemma igen!! Italien har varit bäst... Berättar mer sen med bilder osv... Är hos Rebecca nu. Och vet ni vad det är för dag idaaag??? Den 15 Juli och HARRY POTTER OCH HALVBLODSPRINSEN har PREMIÄR!! Jaaag är såå nörd just nu. Jag kunde knappt sova. Det här är nästan jobbigt. Guuud vad jag har taggat den här filmen. I två år!! Och nu äre idag!!! Sjuukt sjuukt sjuukt. Om tre timmar så sitter vi där och ser den! Woho. Krille gav mig en fin video, kolla på den. Man bliir huur glad som helst!! 



Hjälp vad jag är besatt. Helt otroligt. 

Idag kommer bli såå bra!!

Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

DEN VAR HELT FANTASTISK!! Bästa hittills, DEFINITIVT. Det fanns scener där jag inte kunde sluta skaka av gråt, av spänning, av skratt. Den var så sjuuuuukt bra! Dumbledoreögonblicket var väldigt fint, men jag hade gråtit ännu mer om det hade varit en begravning. Det är nog det jag gråter mer av, ordentliga avsked.

2009-07-17 @ 07:21:01
URL: http://bullshitboy.blogg.se/
Postat av: G.

Men tack hörrdu! :*

2009-07-17 @ 20:20:30
URL: http://bullshitboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0