I just can't I just can't I just can't control my feet

Nu har jag börjat jobba igen. Vattning och blomskötsel på Strömbäcks folkhögsskola. Kaching!! ...säger vi som ;) Ikväll så for jag in till stan och träffade Jennifer. Såå kul att se henne :) Sen så lyssnade vi på Nord, Oskars, Hannas och andra från klassens band. Dom var bra som alltid. Vi stog längst fram och diggade ;D Sen så spelade ju också Andreas Johnson.






Oskar sitter där bakom trummorna, även om man inte ser det... Trumsettet var ivägen!

Världens bästa Oskar Ölmhagen

och världens bästa Hanna Nestander :)

Oj vad jag saknat er! Nu längtar jag till skolan!

Är det någon som kan tipsa om en bra fanfic? Vill börja läsa en, men vill ju inte läsa en dålig ^^

Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

:O Och ni ringde inte MIG?! Jag kanske också hade velat se dem? :P Jag läste en asbra, det var typ den enda jag läst också men den var asbra. The Book of Morgan le Fey, handlar mest om Ron&Hermione http://checkmated.com/story.php?story=1494&chapter=1

2009-07-24 @ 01:20:13
URL: http://bullshitboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0