Sigo?

Vet egentligen inte varför jag skriver, har inget intresant att berätta, förutom att veckans skolarbeten har gått sämst i hela världen. Först skulle jag ha Engelska redovisning på tisdagen, men då hann jag inte, så fick ta den i går istället, då vi också hade spanska prov. Så hade inte förberett mig på engelskan alls, den gick sämst. Och spanska provet var sjuukt långt jämfört med tiden vi hade. Jag hann inte ens läsa alla uppgifter, vad man skulle göra osv. När det var en minut kvar så gjorde jag typ dom tre sista uppgifterna. Jag är alltid fööör seg, alltid på prov så är jag sist. Och nu hade vi typ bara 50minuter på ett prov som var typ 4 sidor och en av dom var värsta skrivuppgiften och allting gick dåligt. Sen så kom jag inte ihåg vilka ord som vi hade haft i glosor så kunde inte placera in rätt plus att jag inte kan böja seguir! Jag kommer alltid hata det verbet från och med nu.
Hela igår var sämst, det enda bra var att jag simmade 1,3km = 52 längder. Gissa hur lång tid det tog Fanny... ;P Föör lång tid.

Idag har jag typ bara slappat. Har städat och spelat gitarr. Tänkte börja läsa "pojken som kallades det" men tänkte läsa ut en annan bok först, Harry a History!! I know, jag är seg på att läsa med, men jag har inte läst den konstant sedan i november, har faktiskt läst alla twilight böckerna imellan :P

Min padre fyllde år igår :) Felicitaciones! Och idag så kommer mis primos.

Jag måste köpa en ny bikini, bara så ni vet :P Är det någon som vet om Hm har tagit fram alla sina bikinisar i affärerna nu? Jag har ingen aning, har typ inte varit på stan på åratal.

Nu ska jag göra nått annat....

"I enjoyed the meetings, too. It was like having friends."
-Luna Lovegood. Harry Potter hpb?


Tänk, henne (Evanna Lynch, Luna Lovegood) har jag sett :) Foto av Rebecca. Fatta hur nära vi va henne :D :D

Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

Sanna, spanskaprovet gick inte dåligt! Jag vet att du kommer få MVG på det, du är ju den bästa jag vet på spanska! :D



(Och jag tror citatet kommer från DH, när de har bröllopsceremonin och så pratar Harry och Luna med varann, och Harry tycker det är värsta ostämning med hennes kommentar :P)

2009-02-01 @ 11:00:43
URL: http://serenitynoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0