Un año nuevo!!

Hemma. Saknat mig...? Haha not. Hoppas alla har haft ett bra slut på 2008 och en bra början på 2009!! Helt sjukt, jag tycker typ fortfarande att det nyss var -99. Jag har iaf haft en härlig tiempo i hemavan. Trots att det inte blev någe slalom :/, utan bara längdskidor så var det helt okej. Firade med morfar osv, har tom extremt fina bilder på mig och mina syskon, men dom kan jag bjuda på.

 



Jag såg friendsmaratonet av sista säsongen på kanal 5 eller vad det nu var på, men iaf. Sjukt bra, jag fattar inte att jag inte har sett det tidigare. Sista avsnittet var ju hemskt, jag hade lätt kunnat börja gråta om inte alla andra var där och gjorde ostämning. Måste fixa hem den säsongen, fsat jag är ju på den åttonde, så kanske ska fortsätta se i ordning.
Förutom friends i massor har jag typ blivit helt fast i Pottercast. För er som inte vet så är det alltså en podcast om Harry Potter. (Enkel beskrivning: Harry Potter -radio) Jag fullkommligt kan inte sluta lyssna. Har ju lyssnat ibland förut, men nu kan jag ligga uppe hela nätterna. Tur att jag har sparat på mig avsnitt så att jag inte behöver vänta varje vecka. det är typ 20-25 avsnitt som jag inte har hört, det är perfekt typ i bussen osv. Om någon också vill lyssna så kolla in här: http://www.pottercast.com/ . Estupendo!
 
I know... Töntigt, men dom är ju precis som jag! Lika mkt nörd!! Det är perfekt :D



Nu ska jag också börja läsa "Ljudet av ditt hjärta", eller Eclipse på engelska, av Stephenie Meyer, längtar!

Seya.

"By all means continue destroying my possessions. I daresay I have too many."
-Albus Dumbledore, Harry Potter and the Order of the Phoenix.

Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

Jennifer vill, eller hon funderar på det. Hon vill utöka sig inom musikalen annars blir det jättesvårt att ta sig in på linjen i Strömbäck.

2009-01-03 @ 12:59:34
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: G.

Nej jag vet! Det är ju jättehemskt! Alltså jag tänker inte hindra henne om hon verkligen verkligen vill, men jag vill att hon tänker igenom det här jättenoga, vilket jag tror att hon gör.

2009-01-03 @ 16:32:34
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: jebbs

usch usch 2009 det är ju sjukt! tiden flyger iväg.



"Man får välja själv och ta saker som de är,

är det jobbigt att tiden går å man blir äldre, eller kul att vara med?"

Elden - Lars winnerbäck

2009-01-07 @ 13:27:32
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0