sueñecito

Macka med mjukost och mjölk är huur gott som helst bara så att ni vet, fast helst ska man ha salami på det också ;) Men den var slut... :/ Aja.

Hade träning idag, och efter att jag och Jennifer ätit middag på skolan så bestämmde vi oss för att sova ett tag. Vi lade oss i sofforna och sov i en halvtimme, det var typ det skönaste på hela dagen. Jag märkte inte ens att jag somnade (det kanske man inte brukar göra i vanliga fall heller, men iaf), så jag blev värsta förvånad när jag vaknade. Plus att jag vaknade och var typ pigg, det var huuur värt som helst. Sjukt att bara en halvtimme kan göra så stor skillnad. Nu orkade jag med hela träningen! Det trodde jag typ va omöjligt innan...
Imorgon är det skridskor, jag är typ ändå lite taggad. Men allt det ifrån att man ska ta av sig skorna, sätta på sig skridskorna, knyta dom, bli kall om fingrarna osv, det gillas inte. Men sen är det kul! ... Om det är bra väder. Haha det är typ kul för att jag är så dålig. Jag är verkligen inte bra :P


-Strömbäck 07

"Dad's reprinting! He can't believe it, he says people seem even more interested in this than the Crumple-Horned Snorkacks!"

-Luna Lovegood

Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

Hahah alltså jag på skridskorna idag kommer bli en syn för gudarna kan jag bara säga, det kommer se helt puckat ut :P

2009-01-21 @ 10:53:54
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: F

en äkta powernap alltså, najs najs. Fast de ska egentligen bara vara 20min för att fungera men tydligen kan man dra ut dem till 30min :D hihi bra att veta :D

2009-01-22 @ 22:13:24
URL: http://fabulousfay.blogg.se/
Postat av: R

skridskor har typ blivit kul! ;)

(haha jag kör på traditionen att bara skriva första bokstaven i vem som svarar, ;) )

Jag vet det var helt sjukt att han ringde mig, Haha du skulle hört hans röst. Inte precis baby-röst längre, han hade asfin röst :D

2009-01-25 @ 21:52:34
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0