La casa para yo mismo

Hela helgen för mig själv typ. Resten av la familia är i Vilhelmina på skidtävling... Det är rätt så härligt, men ganska ensamt också. Om någon vill hitta på nått ikv så kan man säga till! Fast jag kan typ inte ta mig någon stans, har ju varken bil eller körkort... Hehe. Det blåser sjukaste mycket, när man är på nedervåningen känns det som om hela övervåningen ska blåsa bort. Det är läskit, plus att det låter som om det är någon annan som går omkring i huset, fast det bara är jag här. Det är ännu mera horrible, eller espantoso som betyder förskräckligt xD Jag måste lära mig alla spanska glosor som vi ska ha på provet, sjukt många.

Jag ligger på un muy bien nota en español! Sjukt härligt, hon hade tydligen bara bra saker att säga om mig, men nu måste jag ju bara bevisa det på provet. Det kommer bli hemskt, kommer att vara så sjukt nervös så jag vet inte vad!! Är typ redan nervös för det. Spanska är typ det enda ämnet som jag känner att jag måste få bra betyg i, i dom andra ämnerna måste jag bara göra mitt absoluta bästa, annars blir jag onöjd med mig själv. Men om jag gör allt jag kan och får vg, så är ju typ det okej, om jag känner att jag inte kunde ha gjort mera. Men med spanskan är det annorlunda, vet inte varför. Det är gordo jobbigt iaf.

Okej, nu får man skratta åt mig. Men imorse när jag klev upp så började jag blöda sjukt mkt näsblod, det slutade inte, vad jag än gjorde, det bara fortsatte, så jag kunde inte göra någonting alls, låg bara i soffan med huvudet uppåt. Irritaiting!! Orkade inte med det... Så, bara så ni vet, "knepet" som kommer ifrån She's the Man fungerar xD Det kändes helt weirt men ändå. Det var värt det.

Nu ska jag städa, sen spela piano. Har nyss hängt upp en tvätt och hett i en ny tvätt i tvättmaskinen. El lavadora, en español ^^


"We have book one to seven on our shelfs,
it's been a long time since we wear cloaks from allivands,
but the boy who lived, still lives in our hearts,
So, maybe you're reading Twilight now, maybe you're watching Lost,
maybe you're stuck on Pokemon cuz' that game was pretty ....
But no matter where you are, or where ever you plan to be,
You'll never be quite finnish with your HP-family.

This is never, this is never gonna end,
it realy can't end, cuz' we made too many friends,
Oh this is never, this is never gonna die,
So dry those teardrops, it's never realy god bye.
It's never realy god byyye!!!! "

Es muy bien!! :P

Abrazos

Kommentarer
Postat av: F

du kanske håller på att bli sjuk :/ men syrra fick alltid näsblod innan hon blev förkyld. Hoppas inte :P när blire simning då?

2009-01-18 @ 23:30:06
URL: http://fabulousfay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0