Estoy LISTO!!!

Äntligen, por fin!! Historian är klar och den är sämst också. Jag skiter i vad för betyg jag får(nästan... ^^) bara jag har gjort mitt bästa, och det känns det verkligen inte som jag har gjort, men ju mer jag läser det nu, ju mer fel hittar jag som jag vill ändra men vet inte vad jag ska ändra dom till. Chupa! Nu tänker jag aldrig mer arbete om Kina (om jag inte måste), landet är alldeles för stort att förstå för lilla mig. Jag kan inte ta in mig allt, det går inte. Det bara flyger ut på en gång, huvet vill inte ha informationen där. Plus att det är för hemskt för att vara sant.
Nu är det bara svenska, engelska och piano inplanerat som jag måste göra.

Nu ska jag lämna in el trabajo de mierda och aldrig mer tänka på det förens vi ska få tillbaka det, då jag kommer bli sjukt nervös som alltid. Noo nu började jag tänka på spanskan imorgon, ska ha betygssnack, läskit!! Känns som om hon bara säger att jag är duktig för att hon vill vara lite snäll innan hon sätter ett dåligt betyg på mig. Urkas.

Jag måste städa mitt rum märker jag, typ alla kläder ligger på golvet, har varit så inne i historian att jag typ inte märkt att jag suttit och skrivit i en svinstia!! Det är inte bra.

Salva mis notas!!
(Av frak, pottercast, muy bieeen!)

Nu ska jag skicka in la historia så att jag slipper tänka på den mer!

"It's good, isn't it? I wanted to have it chewing up a serpent to represent Slytherin, you know, but there wasn't time. Anyway...good luck, Ronald!"

-Luna Lovegood, Harry Potter and the Order of the Phoenix

Abrazos

Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

Haha nämen Sanna, svär du på spanska? :P Din lilla lurifax!

2009-01-16 @ 07:21:29
URL: http://serenitynoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0