Dreamgirls

De senaste dagarna har typ sätt ut så här: Sova, träna, äta, träna, äta, träna, träna... Okej kanske inte, men det känns verkligen så, mina ben är slut. Dom kommer typ aldrig att fungera normalt igen. Går med raka ben för att träningsverken dödar benen om jag står på dom med böjda ben xD Helt knas, men så äre. Trappen är värst.

Igårkväll och idag har jag varit med Rebecca, det var kul, saknat dig! Vi snackade till sent och sen så var vi på strömpilen idag innan min träning. Fyndade en tröja/kofta för bara 50kr, det var värt!

Sedan jag kom hem ifrån träningen så har jag sett Dreamgirls... igen... sjukt bra Jennifer Hudson är...

Jennifer Hudson - Grammisgalan



Beyoncé - Dreamgirls

"According to Madam Pomfrey, thoughts could leave deeper scarring than almost anything else... "

-Harry Potter and the Order of the Phoenix

Abrazos

Kommentarer
Postat av: jebbs

Tack :) Var dreamgirls bra??

2009-01-07 @ 18:02:34
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: rebeccaa

jag tar hand om mig själv, iaf lite lagomt. Det var så härliga personer så, varför gå isäng?

2009-01-13 @ 16:56:03
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0