Only fooling myself

Varför är det så att när man har massvis med grejer att göra så vill man inte annat än bara slappa, och när man har all tid i världen till att slappa så vill man hitta på en massa grejer och ha kul. Det är irriterande! Kan man aldrig vara nöjd? Typ inte... Jag vet inte vad jag ska hitta på, har tråkit. Kanske ska följa med Pappa och Elina till Röbäck och åka skidor ikv, om jag orkar. Vad ska jag annars göra hemma? Bara onödigt att slösa bort en hel kväll. Eller okej, det finns mkt jag skulle kunna göra, men det är bara tråkiga saker som jag inte orkar med.

Träning imorse -Lekparksorientering. Det var intressant och kul. Haha. I Januari kom jag upp till 20,5 timmars träning, jag får inte vara sämre den här månaden, men det kommer det typ bli. But I Hope not... Fast det viktigaste kanske inte är hur mkt man tränar, utan hur bra man tränar... Så får se till att träna lika mkt och bra ^^ Det borde gå :) 

Någon som har någon idé på vad jag kan göra? ;P Får typ göra matte eller nått, men det orkar jag inte. Kanske ska läsa... Eller spela piano. Näe, orkar inte det. Fast har ju bajs-rytmer som jag måste sätta till torsdag, Latino!

Gud vilket negativt inlägg. Det är ju typ det enda jag gör här, klagar... Okej jag måste säga något bra... Jag ar massvis med underbara vänner, tack för att ni finns! Hade inte klarat mig utan er.
<--- till er :)

Jag dör snart av längtan till HPB! Fatta hur bra filmen kommer bli! Eller vara...! Helt sjukt. Jag vill att det ska bli juli nu!!!! Och om jag får ta mig till London så kommer det bli bäst, om jag har någon med mig iaf, som typ Rebecca. Det är helt galet vad kul vi hade :D

Nu har jag några få Parselmouths låtar en mi Iphone. Det är niiice. Texterma är underbara ^^



"Nobody's ever asked me to a party before, as a friend! Is that why you dyed your eyebrow, for the party? Should I do mine, too?"
- Luna Lovegood, Harry Potter and the Half-blood Prince. *längtar!!!*

Abrazos



Kommentarer
Postat av: Rebecca

polkagris-stänger är lättast att sälja. Av burkarna är kolaburkarna lättare än kakorna :) men det beror ju på vilka man säljer till :) kram

2009-02-01 @ 17:26:39
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0