Que día!

Jag har typ sett på tv från kl nio imorse tills nu. Helt sjukt. Men jag har bra förklaringar. Först så var det SkidskytteVM -herrar, sedan var det Alpina Världscupen -herrar. Sedan var det SkidskytteVM Staffet- Damer, sedan Alpina Världscupen -damer och sedan SkidVM -damer. Gick väl sådär för allihopa. Inte extremt dåligt, men inte så väldans bra heller.

I torsdags var det tävling, jag kom ca 10 minuter efter Helena Jansson, hon  typ bäst i världen... Haha, på 4km. Inte så bra, fast ja... Om man kollar in hennes meriter... Går inte riktigt att jämföra.

VM
Silver 2007, Kiev Stafett
Brons 2008, Olomouc Sprint
Brons 2008, Olomouc Stafett
EM
Guld 2008, Lettland Stafett
Brons 2008, Lettland Sprint
Öppna nordiska mästerskapen
Guld 2007, Bornholm Sprint
Guld 2007, Bornholm Stafett
SM
Guld 2008 Medel
Guld 2008 Långdistans
Guld 2007 Sprint

Igår så vart det simning med Fanny. Det var kul. Jag typ plaskade på medans hon flög förbi mig. Men det vart ändå 40 längder på en halvtimme, ungefär. Mitt mål får vara att komma under det, typ 25 min eller nått. Det borde nog gå, nu stannar jag ju som litegranna imellan varje. Fast samtidigt så behöver mina armar vila xD Jag har verkligen nada armmuskler.

Denna helg vet jag inte vad som ska hända. Blir en lugn en, har absolut inget att hitta på.

Abrazos

Kommentarer
Postat av: F

Jag tror du lätt klarar 40längder på under 25min.. Det är bara att göra det :D haha

jag kan följa med och peppa :D:D

2009-02-21 @ 21:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0