Martes

Idag vart en rolig dag. Fast först var den tråkig men den blev bättre och bättre. Först pratade yo y Oskar med syon, och då sa hon att mina val skulle funka, om rektorn tycker att jag orkar med mina uttökade kurser. Det var kul att höra (fast sen så funkade det iaf inte, så måste dit imorgon igen... aja) Och sen så hade vi svenska. Typ jättelååång, och var tvugen att röra på mig hela tiden, för annars så skulle jag bara somna, det ville jag inte riskera, fast var jobbigt att flytta på sig hela tiden och typ gunga med benen... Egentligen så borde man inte kunna gunga med benen när man sitter på vanliga stolar. Men vill ni veta nån som kan det? JAG! Bara för att jag måste ha extremt korta ben... Jag och sanna har mätt oss, och min kropp är exakt lika lång som hennes, våra höftben går på samma ställe och våra axlar är på samma ställe. Så alltså, har jag typ en extremt lång hals! Jag är en GIRAFF! En kort en...

Efter svenskan var det lunch, inte gott, men var inte hungrig heller så det spelade ingen roll, Oskar M fick min mat ^^ Sen hade vi Engelska, också med Jonas, och på den så var jag och Hanna jätteduktiga tkr jag som satt och översatta meningarna som man skulle under hela lektionen! Har typ inte hänt på hela gymnasiet! Vi fick också respons på våra muntliga "Show and Tell" redovisningar. Jonas var tydligen jättenöjd med mig :) Det kändes värsta kul, han sa att det var typ som ett exempel från en skolbok. Han tyckte att min redovisning om min Sportident (utvecklades till Orientering) kunde ha varit i en BOK!! Det är lite coolt :] " Sry, men var tvugen att skryta lite, för det var väldigt ovanligt för att vara mig - i engelska B dessutom! Haha


http://wizardrock.org/wp-content/themes/Gryffindor/images/banner.jpgSen var det impro, det var intresant säger vi som. Och efter det så var jag med Hanna Banana och Jennifer ända tills jag skulle fara till träningen. Visade dom "Harry Potter -musik" och dom diggade med totalt! Dom blev helt fast! Trodde verkligen inte att ni skulle vara så positiva som ni var till musiken, men så mkt fel man kan ha!

Träningen var joobbig, kändes som om mina ben vägde flera tusen ton. Värsta snöpulsen i OL-intervallerna. Men bra träning iaf :D Imorgon ska jag och Filippa leda skid-lektion. Det blir kul tror jag :) Men läskit.

Nu ska jag skriva träningsdagbok. Btw, jag valde den mörkare bikinin ^^ AH! Fick ett sms av madde nu!!! Jag ska vara med på gemensam sång nästa vecka! Ska jag sjunga inför alla huvudsångare?? :S




"A Wrackspurt - they're invisible, they float in through your ears and make your brain go fuzzy," she said. "I thought I felt one zooming around in here."
-Luna Lovegood


Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

Fräsigt värre att du får vara med på huvudsången, grattis!! :D Men jag fattar inte att du inte blev tillfrågad om storbandet, det tycker jag är jättekonstigt :S Grattis hursomhelst, kul att höra! ^^

2009-02-03 @ 23:04:38
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Underbart att du valde den mörka, blir nog skitsnyggt hörre du!



Jo rosa soffa :D måste ju vara lite färgglad. jagh är en färgglad människa så pallade inte svart, hoppas det inte blir gräsligt :P

2009-02-03 @ 23:17:39
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0