Galna? ITALY

Den här träningen är bland dom värre jag har varit med om... Den slår tom. extremsnöpulsen vid Hamptjärnsstugan, helt sjukligt vad snöigt det var idag. Det gjorde så ont i ansiktet när snön typ kom och piskade en till halft förlamad. Mitt ansikte har typ inte återfått färgen än, och det har ändå gått en och en halvtimme sedan vi kom tillbaka. Jag och Anna körde bara 10km typ, avrundade där på slutet och körde våran egen väg tillbaka. Det var hemskt plågsamt, man ville bara komma fram! Men snöpuls fick vi då...


- Vi hårda (galna?) som står ut i alla väder! ^^



VI SKA TILL ITALIEN I SOMMAR.
På Italienska Femdagars. Orienteringstävling! I Dolomiterna. Sjukligt kul det kommer bli! Fattar ni!?! Italien! Jag lääängtar. Kolla bilderna! Det ser heeelt fantastiskt ut. Fast det kommer nog vara väldans jobbigt, det ligger ju typ i Alperna, där omkring, och det är berg över allt. Man måste ha koll på höjdkurvorna så att man inte springer för högt upp i onödan! Det kommer bli jobbigt men kul :D

 



Jag har nyss ätit ett kinderägg :D Dom är ju hur goda som helst, jag fick pingvinerna ifrån Madagaskar :] Nu ska jag spela samba och se störtloppet :)

"I'll distract them all," she said. "Use your Cloak." And before he [Harry] could say a word, she had cried, "Oooh, look, a Blibbering Humdinger!" and pointed out the window.
- Luna Lovegood

Abrazos

Kommentarer
Postat av: F

Wow, vad roligt med Italien :D najs najs

2009-02-08 @ 20:07:36
URL: http://fabulousfay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0