Fattar inte att jag orkar heller...

001. Fullständigt namn: Sanna Toini Maria Rönnlund
002. Smeknamn: Typ inga, eller räknas Sanna R?
003. Status: Singel
004. Stjärntecken: Skorpion.
005. Kille eller tjej: Tjej.
006. Dagis: Trollsländan.
007. Grundskola: Stöcke och TC.
008. Gymnasium: Midgård.
010. Hårfärg: Blond, eller mörkblond, beror på sommar eller vinter.
011. Lång eller kort: Kort.
012. Högljudd eller tystlåten: Tystlåten.
013. Mjukisbrallor eller jeans: Jeans, fast mjukisbyxor är skönare. (Jag glömmde bort att det hette mjukisbyxor för någon dag sedan. Pinsamt!)
014. Telefon eller kamera: Telefon.
015. Hälsofreak: Lite, men inte mkt.
017. Är du kär i någon just nu?: nope.
018. Äta eller dricka: Äta.
019. Piercing: No.
020. Tatueringar: Nejnej.
021. Vatten eller eld: Svårt, jag har ingen aning.
022. Ditt livs kärlek eller 30 miljarder kronor?: Mitt livs kärlek såklart!

FÖRSTA:
023. Första rädsla: Oj, sjukt svårt. Har ingen aning. När jag var typ 6 var jag väldigt rädd för att dö och förlora min familj.
024. Första bästa vän: Alma och Hanna Kottorp, på dagis. Jag ville gifta mig med Alma :S :S
025. Första pris: Vet inte, kanske någon skidtävling i Stöcke.
026. Första person du blev förtjust i: Em, det var väl Jimmy Johansson tror jag. Haha.
027. Första husdjur: Hund, engelsk Setter.
028. Första stora resa: Tunisien, var typ 3 år eller något. Just det, där blev jag förtjust i en annan liten pojke. Som kom ifrån något annat land. Han kanske räknas till första person som jag blev förtjust i.
030. Första stora födelsedag: Konstig fråga. Har väl haft ganska många kalas tror jag.

JUST NU:
049. Äter: Inget.
050. Dricker: ... inget.
052. Jag ska snart: Äta lunch.
053. Lyssnar på: Ljudet från TVn, skidsnack.
054. Imorgon ska jag: Gå i skola, öva piano, skriva svenska och inge mera.
056. Väntar på: Att kl ska bli 18.05 så att OTH börjar! och att det onda i min hals ska försvinna :/

DIN FRAMTID:
058. Vill du skaffa barn? JA
059. Vill du gifta dig? Det vill jag nog. Det spelar egentligen ingen roll, men vill hitta någon att spendera livet med.
060. Möjliga karriärval? Nått med idrott? Läkare... Men det orkar jag inte. Så det blir väl lärare, fast det känns drygt!

VAD ÄR BÄST MED EN TJEJ/KILLE?
068. Läppar eller ögon: Ögon
070. Kort eller lång? Det spelar ingen roll.
072. Romantisk eller spontan: Romantisk.
073. Snygg mage eller snygga armar: Eh, det spelar ingen roll.
074. Känslosam eller högljudd: Vet inte.
075. Strul eller förhållande? Förhållande.
077. Bråkmakare eller tvekare: Vet inte, jag är mkt till tvekare så vore skönt med någon som var bestämmd, men inte bråkmakare...

HAR DU NÅGONSIN?
080. Förlorat dina glasögon/linser: Ja. En morgon när jag skulle ta på min ena linsen så fanns den inte i behållaren. Skidskummt, så nu har jag ojämt med linser :/
081. Rymt hemifrån: Nej.
082. Hållit en kniv/ett vapen som självförsvar: Nope.
083. Dödat någon: Nej.
084. Fått brustet hjärta: Näe, det tror jag inte.
085. Blivit arresterad: Nej.
087. Gråtit när någon dog: Ja. (DUMBLEDORE, SIRIUS, FRED, TONKS, LUPIN, HEDWIG, CEDRICK osv... Okej, jag har gråtit när "riktiga" personer också dött.)

TROR DU PÅ:
089. Dig själv: Ibland.
090. Mirakel: Ja.
091. Kärlek vid första ögonkastet: Ja.
092. Himmelen: Ja, jag tror det.
092. Helvetet: Nej, det tror jag inte.
093. Tomten: Hhehe, ibland.
094. Sex på första dejten: Nej
095. Kyss på första dejten: Alltså vilka konstiga frågor...

SVARA ÄRLIGT:
097. Finns det någon som du vill vara med nu: Jao, REBECCA.
098. Är du nöjd med var du är i livet: Ja. Även om jag inte är så nöjd med vart jag själv är så är jag oerhört tacksam med det jag har i mitt liv. Mina vänner är dom bästa! Plus mi familia!
099. Tror du på Gud: Ja.
100. Lägg upp alla frågor och tagga 10 personer: Det är ju ingen fråga som man kan svara ärligt på ;P Men gör dom hära frågorna vetja om du har tråkit :P

Abrazos. Silver till Anders Södergren på längdskidor och Brons till Helena Jonsson i Skidskytte! Gud vad sverige är bra!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hihi söt du e! Det e ju askul att göra sådanna frågor. :)

Vi får ses på onsdag eller så!! :D

2009-02-22 @ 21:08:26
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha jag är på! The day of carra! wiihoo.

2009-02-26 @ 13:06:58
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0