El Día de los Enamorados

Alla hjärtans dag todag. Har varit på stan med Sanna och Fanny, huur länge sen som helst sen jag såg dig Fanny, det var kul att det äntligen blev av även fast det vart kort :)

I veckan har typ inget hänt, känns det som. Vet inte vad jag har gjort i veckan. Har haft musikhistoria-prov. Vi fick lyssna på några stycken och sen skulle vi säga om de kom ifrån Medeltiden, renässansen .... till Romantiken. Det gick okej. Jag svarade rätt på alla epoker iaf, men jag var inte den bästa på att motivera varför jag hörde att det var ifrån typ Barocken. På dom skrev jag typ bara: Jag hör en cembalo ^^ Blev så stressad. haha.

Elina och papsi är nere i söda sverige på Kalle Anka cup. Skidåkning alltså. Dom bästa i sverige. Är stolt över min syrra ^^ Hon har kommit på placeringarna runt 20 på varje race hittills. Hon var 17 på en, och det är 70 pers med. Duktigt!

Glad alla hjärtans dag till er.... ni är dom finaste jag vet ;D


















(Min familj är normal)

... och till alla som läser det hära :)

Abrazos

Kommentarer
Postat av: G.

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH SÅ VANSINNIGT SNYGG JAG VART!!!!! Puss på dig också, du är bäst! :D

2009-02-14 @ 22:46:15
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: F

HAHAHAH jag orkar inte bilderna :P

skaru simma på fredag?? lust åh ta med dig mig? :D :D

2009-02-15 @ 12:02:26
URL: http://fabulousfay.blogg.se/
Postat av: Rebecca

HIHII :D snygga bilder hörre du! och tack du är finaste Sanna!

2009-02-15 @ 14:08:12
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Men så sjukligt! :O Men du är världens finaste!

2009-02-15 @ 16:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0