stjärna i fjärran

Jag är dålig jag vet... Mitt liv består av andra saker än att blogga också.
När jag får tid över nu ser jag one tree hill, som Sanna så snällt lånat mig, och jag är heelt fast! Jag har nog bara sett säsong 2 en gång förut, så det är spännande! Jag vet inte vad som ska hända! Och en riktigt cool sak: Nathan och Haley har exakt likadan dator som jag har! Tom en blå! (Jag försökte ladda upp en liten bild på datorn men bildredigeraren här har ju blivit knäpp sen sista gången jag var här! Det går ju inte att göra den mindre! :/)
Tiden går också till cafe world på facebook, det borde alla börja med... det är rätt så kul, men något beroendeframkallande!! Rätt så bra matteträning för hjärnan med. Kanske är bra då man inte läser matte nå mer, måste hålla igång den på något sätt ju!
Till sist så har jag bara en sak att säga... Titta här!! Det är sjukt! Första videoklippet, teaser trailer från Harry Potter and the deathly hallows!! Det är liksom, jaba, daba, doo!! Weheeeei!

Dh Preview One - The best free videos are right here
Abrazos

Kommentarer
Postat av: Krille

Coooolt!

Kommer att bli jobbigt att se halva för att sedan måsta vänta på sista delen...

2009-12-10 @ 08:59:17
Postat av: becca

Wiihi.

Jorå det var sjukt gott och kul i fredags. Vi borde införa en tradition att äta fruktsallad. Så sjukt mumsigt!



Trailer! Kände typ igen mig i London! När de sprang där, har vi gått där? eller såg jag i syne ; P. När åker vi till London nästa gång då?

2009-12-10 @ 15:17:20
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Krille:



Ja, men det är värt väntan :D Det är bra att dom drar ut på det! Jag vill inte att det ska ta slut!

2009-12-10 @ 22:34:48
Postat av: becca

jaa haha :D konstigt att det är nyttigt också ;D



november 2010. Kanske kanske ;D beroende på vad man gör då.

2009-12-11 @ 17:06:57
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0