NUKONUKONUKONUKO

På något konstigt sätt verkar jag inte kunna skriva nya stycken, texten bara faller ihop! :S
Nu är jag klar med världens längsta hemprov. Okej så hemskt var det inte, eller jo, men det tog bara extreeeemt lång tid! Jag måste vara sämst på naturkunskap. Och nu är det tydligen bara ett vg prov, och jag har lagt ner minst 20 timmar på det här och nu kan man bara få VG? Aja, om inte jag får vg då vet jag inte vad jag gör!!

Imorgon har vi hemskheter, Nutidakonst prov. Om något som jag inte har någon aning vad det handlar om. Jag tror ingen riktigt har hajjat det. Det enda (nästan) som jag vet är att Harry (-potter) Martinsson (-Orienteringscup) skrev en diktsamling som heter aniara och som handlar om ett rymdskepp eller rymdraket? Är det samma sak?

Musen har inte nappat på råttfällan som jag och Elina ställde ut! Och det låter inte heller som att det är någon som bygger ett bo bakom min bokhylla längre. Hoppas den har dragit vidare!

Imorgon har jag sovmorgon för första gången på en evinnerlighet känns det som! SÅ SKÖNT. Så jag ska sova nu så att jag får sova 7½ timme :) Gonatt!

Dumbledore: Well?
Harry: He's free. We did it.
Dumbledore: Did what? Good night.
Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0